خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان :

انجمن جانبازان در همدان راه‌اندازی شود/ جانبازان پیام‌رسان دفاع مقدس هستند

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: باید تدبیری برای ایجاد انجمنی برای جانبازان اندیشیده شود تا مجموعه مسائل و مشکلات آنان را پیگیری کند.
کد خبر: ۸۶۷۵۶۱۹
|
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۷
انجمن جانبازان راه‌اندازی شود/ جانبازان پیام‌رسان دفاع مقدس هستندبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار غلامعلی ابوحمزه امروز در همایش تجلیل از جانبازان 70 درصد ضایعه نخاعی که با حضور خانواده آنان در اردوگاه ابوذر برگزار شد، با تبریک اعیاد شعبانیه اظهار داشت:جانبازان چشم و چراغ ملت هستند.

وی با بیان اینکه ما یک امام و رهبر جانباز داریم، افزود: هر گونه گرفتاری و مشکلات و هر چه که هست را باید با ایشان که نائب امام زمان(عج) در عالم معنا و معنویت هستند در میان گذاشت زیرا ایشان واسطه فیض الهی بین امام عصر و خداوند هستند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه خداوند متعال حلال اصلی مشکلات در تمام امور است، گفت: جانبازان عزیز در عین مظلومیت و در آن فشارهای جسمی و روحی با خداوند ارتباط و تعاملی عاشقانه و عارفانه دارند.

وی خطاب به جانبازان ابراز داشت: آنچه شما را نگاه می‌دارد همین توکل بر خداوند است که در زندگی شما جاری و ساری است.

ابوحمزه با بیان اینکه صمیمانه از همسران این بزرگواران به نوبه خود تشکر می‌کنم، افزود: همسران جانبازان شایسته تقدیر هستند و اجرشان با حضرت فاطمه زهرا(س) و حضرت زینب کبری(س) است و دعا می‌کنیم در قیامت در کنار همسرتان سربلند و سرافراز باشید.

وی در ادامه با اشاره به نقش فرزندان جانبازان عنوان کرد: از فرزندان جانبازان نیز تشکر می کنیم و از خداوند می‌خواهیم که آنان را برای آینده انقلاب پرورش دهد تا بتوانند برای مدیریت آینده نظام جمهوری اسلامی و بار سنگین اسلام و انقلاب و نظام را به سرمنزل مقصود برسانند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان یادآور شد: باید تدبیری برای ایجاد انجمنی برای جانبازان اندیشیده شود و هر سه ماه یک‌بار جلساتی را داشته باشند که مجموعه مسائل و مشکلات آنان را پیگیری کند.

وی اضافه کرد: با ایجاد این انجمن و حضور همه ایثارگران و کسانی که در جایگاه مسئولیت هستند و آگاهی دارند در این جلسات می‌توان در راستای حل مشکلات و موانع جانبازان مؤثر باشد.

ابوحمزه بیان کرد: تمام کارها در نظام جمهوری اسلامی ایران تفکیک شده و حدود اختیارات و وظایف نیز مشخص است و براساس وظایف و مقررات دستگاه‌ها و نهادها و ارگان‌ها و ادارات هر کدام مسئولیت خاص خود را انجام می‌دهند.

وی با بیان اینکه همه از سپاه انتظار دارند، ادامه داد: ما افتخار می‌کنیم با وجود همه محدودیت‌ها و مشکلاتی که هست سعی می‌کنیم در حد توان تا جایی که از دستمان برمی‌آید مسائل و مشکلات جانبازان را به نوعی حل کنیم.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان جانبازان ار پیام‌رسان هشت سال دفاع مقدس خواند و ابراز داشت: حرکات و سکنات، ویلچیرها، مشکلات جسمی دست و پا و ترکش‌های بدن شما عزیزان همه نوید این را می‌دهد که لحظه به لحظه حرکات شما در پیشگاه خداوند دارای اجر و ثواب است.

وی تأکید کرد: جانبازان باید قدر خود را بدانند هر چه می‌توانند نیت خود را خالص‌تر و پاک‌تر کنند تا بتوانند این انقلاب را به دست با کفایت امام عزیز و رهبر فرزانه و عظیم الشأن انقلاب به انقلاب جهانی حضرت مهدی (عج) متصل کنند.

در پایان این مراسم از جانبازان و همسران آنان تجلیل بعمل آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات