خبرهای داغ:

استقبال‌کنندگان از هاشمی خواستار رفع حصر سران فتنه شدند

حضار شرکت‌کننده در سخنرانی هاشمی رفسنجانی پیش از ورود وی به سالن با در دست داشتن دست‌نوشته‌هایی خواستار رفع حصر سران فتنه شدند.
کد خبر: ۸۶۷۵۶۱۵
|
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، آیت‌الله اکبر هاشمی رفسنجانی هم‌اکنون با حضور در دانشگاه آزاد اسلامی شهر قزوین، مجموعه ورزشی نشاط را در این دانشگاه که شامل زمین ورزشی تنیس است، افتتاح کرد، اما حضار شرکت‌کننده در مراسم سخنرانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام که قرار بود از ساعت 16 برگزار شود بعد از یک ساعت هنوز منتظر آمدن وی هستند.

بیش از سه‌ چهارم سالن خالی است و تعدادی از حضار با در دست داشتن پلاکاردهایی خواهان رفع حصر موسوی و کروبی از سران فتنه شدند.

بسیاری از شرکت‌کنندگان در این مراسم که از شهرها و روستاهای اطراف قزوین، خیارج، آوج و آبگرم در این مراسم حضور دارند، نامه‌های خود را برای رفع مشکلات روستایشان به دست قدرت‌الله علیخانی مشاور هاشمی می‌رسانند.

تعداد زیادی از افراد پلاکاردهای دیگری نیز در دست دارند که در سخنرانی هاشمی برپا می‌شود. برخی شرکت‌کنندگان در این مراسم از دریافت هدایای مالی برای حضور در مراسم سخنرانی خبر داده‌اند.

عفت مرعشی همسر آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی  نیز به همراه وی در دانشگاه قزوین حضور یافته و استقبال‌کنندگان با شعار «درود بر هاشمی، سلام بر خاتمی» از آنها استقبال کردند.

1001/پ30/ب
ارسال نظرات
پر بیننده ها