همزمان با روز پاسدار

دیدار مدیر و اساتید حوزه علمیه ریحانه النبی تنگستان با بسیج خواهران+تصاویر

مدیر، اساتید و طلاب حوزه علمیه خواهران ریحانه النبی تنگستان همزمان با روز پاسدار از فرمانده و کارکنان بسیج خواهران تنگستان دیدارکردند.
کد خبر: ۸۶۷۴۸۵۴
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۱
به گزارش  خبرگزاری بسیج در تنگستان، مدیر حوزه علمیه خواهران ریحانه النبی تنگستان در این دیدار اظهار داشت: زندگی با عزت و مقابله با ظلم ستم از ویژگی های امام حسین(ع) است و نامگذاری روز میلاد امام حسین(ع) به عنوان روز پاسدار هم جایگاه ویژه ای برای خواهران و برادران پاسدار به وجود آورده است و هم بار مسئولیتی آن ها را سنگین تر کرده است.

سلیمه بابایی نیا افزود: به دلیل همین بار مسئولیتی، خواهران پاسدار نمی توانند نسبت به مسائل ارزشی جامعه بی تفاوت باشند؛ همچنین در جنگ نرم بیشترین مسئولیت بر عهده ی خواهران پاسدار است که در این راستا بحمد الله شاهدیم حوزه الزهرا برنامه هایی برای مادران که نقش اصلی را در خانواده دارند اجرا می کند.

وی اظهار داشت: خواهران پاسدار، پاسداران انقلاب اسلامی هستند و تفاوت آن ها با دیگر بانوان نظامی در ایران و سایر کشورهای جهان که با عناوین مختلف مشغول به کار هستند این است که آن ها مسئولیت های محوله محدودتری دارند ولی خواهران پاسدار گستره ی مسئولیتی وسیعی دارند.

در این دیدار مسئول بسیج جامعه زنان تنگستان نیز گفت: در سال جاری برنامه های مشترکی  با هدف احیای فرهنگ حجاب و عفاف با همکاری حوزه علمیه ریحانه النبی به اجرا در خواهد آمد.چ

سیده شریعت حسینی افزود: با تعامل صورت گرفته  برای پایگاههای مقاومت خواهران حوزه استحفاظی الزهرا  برای هر رده یک طلبه خواهر  به عنوان مربی اعلام آمادگی کرده است که این جای تشکر و قدر دانی دارد.

وی تصریح کرد: فعال نمودن کانون های مشاوره  و بررسی کارگروههای آسیب شناسی مسائل اجتماعی مرتبط با زنان در دستور کار بسیج جامعه زنان است که در این امر مهم نیز حوزه علمیه خواهران تنگستان همکاری خواهند داشت.

ارسال نظرات