جانشین فرماندهی سپاه امام صادق(ع):

پاسداری از اسلام و انقلاب واقعیتی است که سپاه میدان دار آن است

جانشین سپاه امام صادق در جمع بسیجیان تنگستان گفت: پاسداری از اسلام و انقلاب تنها یک لفظ نیست بلکه واقعیتی است که امروز بر دوش سپاه است و این نهاد مقدس در انجام ماموریت خود همت و تلاش خود را به کار بسته و میدان داری می کند.
کد خبر: ۸۶۷۴۵۳۳
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۱:۲۱
به گزارش خبر گزاری بسیج در تنگستان، حمید خرمدل در جشن میلاد امام حسین(ع) و در جمع بسیجیان پایگاه مقاومت خاتم الانبیا روستای باغک جنوبی تنگستان گفت: سپاه پاسداران به عنوان بازوي رشيد ولايت، بصيرت و مردم‌مداري خود را با كارنامه مطلوبش در طول تاريخ انقلاب به منصه ظهور رسانده است.

وی افزود: سپاه ثابت كرده است كه به هنگام پاسداري از دستاوردهاي انقلاب اسلامي در هر عرصه‌اي، از سياست گرفته تا ميدان نبرد، به ميدان خواهد آمد و بر منحرف نشدن اين دستاوردها از خطوط ترسيمي اسلام ناب محمدي(ص)، نظارت و اشراف كامل دارد.

خرمدل گفت: حماسه های خون باری که پاسداران در سراسر میهن اسلامی آفریده اند، نمایش دهنده ایثار و فداکاری این فرزندان راستین انقلاب است.

جانشین فرماندهی سپاه امام صادق (ع) گفت: پاسدارهویت پاسداری خود را که ریشه در معنویت و اخلاص بر گرفته از فرهنگ عاشورایی دارد از سیره و روش سالر شهیدان گرفته است و در این راه خطیر تا پای جان و تقدیم وجود خود جانفشانی می کند.

وی خاطر نشان کرد: آنچه هویت اصلی پاسداران را تشکیل می دهد، مردمی بودن آنان است. یعنی هیچ گونه فاصله ای میان پاسداران و مردم وجود ندارد و آنان از بطن توده ها جوشیده اند.

جانشین فرماندهی سپاه امام صادق (ع) تصریح کرد:  پاسداران، همراهان راستین مردم هستند و برای اسلامی می کوشند که محبوب دل مردم است. بنابراین آنان را می توان خدمت گزاران مردم و اسلام دانست.

وی با بیان اینکه در صورتی دشمن اعتقادات و فرهنگ مردم را تغییر دهد مسئله انقلاب اسلامی از بین می‌رود گفت: سپاه مدافع انقلاب اسلامی هم در داخل و هم بیرون مرزهای کشور است.

ارسال نظرات