خبرهای داغ:
مدیرکل محیط زیست استان همدان:

حفظ محیط زیست با مشارکت تمام اقشار مردم حاصل می‌شود

مدیرکل محیط زیست استان همدان با بیان اینکه موضوع محیط زیست موضوع کلی است، گفت: حفظ محیط زیست با مشارکت تمام اقشار مردم حاصل می‌شود.
کد خبر: ۸۶۷۴۳۶۶
|
۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، محمدرضا محمدی در جلسه نقد و بررسی عملکرد اداره کل حفاظت محیط زیست استان همدان با تأکید بر اینکه آنچه حق محیط زیست بوده ادا نشده است، اظهار داشت: آنچه باید انجام می‌شد انجام نشده ولی سعی ما بر این است، آنچه در وسع داریم انجام دهیم.

وی با بیان اینکه موضوع محیط زیست موضوع کلی است، افزود: حفظ محیط زیست با مشارکت تمام اقشار مردم حاصل می‌شود.

مدیرکل محیط زیست استان همدان اضافه کرد: در بحث حفظ محیط زیست مشارکت دستگاه‌های دولتی و سازمان‌های مردم نهاد از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی با تأکید بر ارتباط و تعامل بیشتر با مردم در راستای حفاظت از محیط زیست عنوان کرد: هدف ما این است که محیط زیست همواره در دیدگان باشد.

محمدی با اشاره به نقش رسانه‌ها اظهار داشت: توجه ویژه به ظرفیت رسانه‌ها باعث می شود که همفکری و تعامل بیشتری با مردم داشته باشیم.

وی با اشاره به عملکرد 10 ماه گذشته محیط زیست استان بیان کرد: ما نیازمند نقد، فکر و مشورت هستیم و در این مدت تحولات مناسبی را داشته‌ایم.

مدیرکل محیط زیست استان همدان با اشاره به سازمان‌های مردم نهاد افزود: توانسته‌ایم ارتباط‌ خوبی با این سازمان‌ها داشته باشیم و به زودی شاهد افتتاح اولین تشکل‌های سازمان نهاد حامی محیط زیست خواهیم بود.

وی با بیان اینکه تلاش محیط زیست بر جلب مشارکت مردمی است، گفت: از دیگر اقدامات انجام شده ایجاد زمینه اشتغال برای فارغ‌التحصیلان زیست محیطی است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات