عضو کمیسیون صنایع و معادن در گفتگو با «بسیج»:

افزایش حقوق 14 درصد مدیر و کارگر،عدالت نیست

علی اکبر ناصری گفت: برخی از نمایندگان مجلس نسبت به افزایش حقوق 14 درصدی افزایش پیشنهاداتی را اعلام داشته اند مبنی بر اینکه 14 درصد حقوق برای کارگران و مدیران نوعی نابرابری است.
کد خبر: ۸۶۷۴۳۴۱
|
۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۹

علی اکبر ناصری نماینده مردم بابل و عضو کمیسون صنایع و معادن در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، افزایش 14 درصد حقوق کارگران و مدیران در سال 95 در تضاد با عدالت اقتصادی است اظهار داشت: برخی  از نمایندگان مجلس نسبت به  افزایش حقوق 14 درصدی افزایش پیشنهاداتی را اعلام داشته اند مبنی بر اینکه 14 درصد حقوق برای کارگران و مدیران نوعی نابرابری است.

وی با بیان اینکه 14 درصد حقوق کارگران را حدود 100 هزارتومان و مدیران 1میلیون و 400 هزار تومان است افزود:  در مجلس پیشنهاد پلکانی معکوس را برای میزان 14 درصد حقوق در نظر داشتیم تا کارگری که 712 هزار تومان دریافت می‎کرد به 812 هزار تومان رسیده و مدیری که 10 میلیون تومان دریافت داشته است به 11 میلیون و 400 هزار تومان رسیده است لذا از طریق افزایش پلکانی حقوق،کارگران سهم بیشتری از 14 درصد و مدیران رده بالاتر سهم کمتری را دریافت می‎کنند.

ناصری خاطر نشان کرد: این پیشنهاد در مجلس مصوب نگردید ولی پیشنهاداتی را سایر نمایندگان داشتند که مجدد مورد بررسی  قرار بگیرد و نتیجه اعلام خواهد شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار