خبرهای داغ:
در بیانیه سپاه انصارالحسین(ع) همدان به مناسبت روز پاسدار آمده است؛

پاسخ قاطع و سخت پاسداران به هرگونه تهدیدی علیه ایران اسلامی

در بیانیه سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان به مناسبت روز پاسدار آمده است: پاسداران متعهد هرگونه تهدید علیه ایران اسلامی را با پاسخ‌های قاطع، سخت و پشیمان‌کننده مواجه خواهند ساخت.
کد خبر: ۸۶۷۳۰۴۳
|
۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سپاه انصارالحسین (علیه السلام) استان همدان به مناسبت روز پاسدار بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است: میلاد مسعود حضرت سیدالشهدا(ع) به عنوان روز پاسدار با ابتکار و دوراندیشی بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام راحل، اعتبار و افتخار بزرگی برای پاسداران و سبزپوشان ایران اسلامی است تا در صیانت از ارزش‌های نظام اسلامی تحت زعامت ولی امر مسلمین به عنوان مدافعان ولایت در تمامی عرصه‌ها حضوری ارزشمند داشته باشند.

این بیانیه می‌افزاید: امام خمینی(ره) با توجه به پیوند عمیق پاسداران انقلاب اسلامی با فرهنگ جاودان عاشورا و فرهنگ شهادت، چنین تصمیمی را اتخاذ کردند و این روز خجسته و مبارک به‌نام روز پاسدار در تقویم جمهوری اسلامی ثبت و ضبط گردید.

در این بیانیه آمده است: در عرصه‌های مختلف حضور پاسداران انقلاب اسلامی در دفاع از انقلاب و میهن اسلامی حقایق الهام‌بخش را فرا روی ملت ایران و علاقمندان به انقلاب اسلامی قرار داده است. همانطور که رهبر انقلاب اسلامی و ملت شریف و همیشه در صحنه ایران، سپاه را «عمود خیمه انقلاب اسلامی» می‌دانند، پاسداران متعهد علیرغم هجمه‌های سهمگین دشمنان گام‌های خود را استوارتر از قبل در تحقق منویات حضرت آقا به ویژه تحقق شعار سال «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» برمی‌دارند و هرگونه تهدید علیه ایران اسلامی را با پاسخ‌های قاطع، سخت و پشیمان‌کننده مواجه خواهند ساخت.

این بیانیه می‌افزاید: سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با تبریک فرا رسیدن اعیاد شعبانیه به ویژه ولادت حضرت امام حسین(ع) و روز پاسدار به تمامی پیروان حریم ولایت، بار دیگر پیمان می‌بندد که دوشادوش نیروهای رزمنده، متعهد و بصیر در برابر سلطه‌طلبی استکبار جهانی و دسیسه‌های صهیونیستی هوشیارانه مقابله و ایستادگی داشته باشد و از دستاوردهای نظام اسلامی در رأس آنها ولایت فقیه، تا آخرین قطره خون از پای ننشیند تا انشاءالله زمینه را برای ظهور حضرت ولی عصر(عج) در رکاب فرماندهی کل قوا فراهم سازد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات