خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا:

رمز ماندگاری انقلاب، تفکر انقلابی در نظام اسلامی است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا در همایش حکمت مطهر سپاه جلفا، وجود روحیه و تفکر انقلابی ملت ایران را رمز ماندگاری نظام اسلامی دانست.
کد خبر: ۸۶۷۰۹۸۴
|
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام حسن کاملی فر با گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری(ره) که به نام روز معلم و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج نامگذاری شده گفت: هر چه زمان سپری می شود نیاز به آثار و تالیفات بجا مانده از شهید مطهری بیشتر احساس می شود.

وی افزود: این شهید بزرگوار که مروج و مبلغ تفکر دینی و انقلابی بود در جهت معرفی بدفهمی ها و کج فهمی ها و اسلام های غلط و ترویج اسلام اصیل گام برداشت.

حجت الاسلام کاملی فر ادامه داد: ما امروزه به تفکر دینی و انقلابی در جامعه نیاز داریم و این شهید با تمام اخلاص و جدیت همواره در این مسیر تلاش و حرکت کرد، علم و عمل، اخلاق و تهذیب نفس از ویژگی های بارز استاد مطهری بود و به این علت است هرچه زمان می گذرد کتاب ها و اندیشه های این شهید کهنه نمی شود و روز به روز مشتاقان اسلام ناب و علاقه مند از آثار ایشان بهره می برند.

وی در ادامه به فرمایش امام راحل در مورد استاد مطهری اشاره کرد و بیان کرد: آثار شهید مطهری بدون استثناء آموزنده و روان بخش است و مواعظ و نصایح او نشات گرفته از ایمان و عقیده ایشان بود.

این مقام مسئول در ادامه، رمز ماندگاری نظام اسلامی را، روحیه، تفکر انقلابی و نیروهای انقلابی دانست و اظهار داشت: دشمن می خواهد این تفکر را کمرنگ و یا حذف کند و تلاش می کند با برنامه های مختلف، افراد غیر انقلابی متمایل به غرب را شناسایی و تربیت کند و آن ها را عندالزوم از طریق انتخابات به کرسی های قدرت بنشانند و لازم است این تفکر و روحیه انقلابی بیش از هر زمان دیگر در جامعه تقویت و نهادینه شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا به ایستادگی و مقاومت امت اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: دشمنان این انقلاب از بدو شکل گیری آن از هیچ گونه ترفند و فتنه ای کوتاهی نکرده، از تحمیل جنگ نا برابر، تهدید و تحریم و هجمه و فشارهای سخت فرهنگی، سیاسی و اقتصادی، ولی آنچه مسلم است این است دشمنی دشمن با نظام یک واقعیت است و نباید از آن غافل شویم.

حجت الاسلام حسن کاملی فر در ادامه به شعار امسال که توسط رهبر فرزانه انقلاب که به عنوان اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نامگذاری شده اشاره کرد و ابراز داشت: راه علاج مشکلات اقتصادی و رشد اقتصادی کشور در گرو اجرای درست و عمل کردن به اقتصاد مقاومتی می باشد.

وی در پایان گفت: با توجه اینکه نظام اسلامی دارای تجربه هایی گرانبهایی است و کشور در طول 38 سال گذشته به ویژه در پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس از حضور و مشارکت مردم نتایج و ثمرات فراوانی بدست آورده است و در بخش اقتصاد نیز مردمی کردن اقتصاد که یکی از شاخصه های اقتصاد مقاومتی از دیدگاه رهبر فرزانه انقلاب است قطعا هدایت سرمایه های مردم در مسیر اقتصاد عمومی بسیار راهگشا و موثر خواهد بود.


همایش حکمت مطهر با حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جلفا ، فرماندهان نیروهای نظامی و انتظامی ، روحانیت معزز، خانواده های معظم شهدا و بسیجیان در تالار فجر سپاه جلفا برگزار و در پایان آن از مربیان نمونه عقیدتی و هادیان سیاسی تجلیل شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار