خبرهای داغ:
مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه بوئین زهرا:

امروزه بسیج سازندگی در محرومیت زدایی پیشگام و پیشتاز است

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه امام حسین(ع) بوئین زهرا گفت: افتخار بسیج سازندگی این است که خدمت رسانی به مردم و محرومیت زدایی از مناطق محروم را بر عهده دارد.
کد خبر: ۸۶۷۰۸۲۳
|
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۲

سید حسن حسینی مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه بوئین زهرا در گفتگو باخبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، با بیان اینکه بسیج سازندگی در زمینه کارآفرینی برای جوانان با مدیریت جهادی عمل می کند گفت: کارآفرینی، زمینه های لازم برای تحقق اقتصاد مقاومتی را عملی می کند و بسیج سازندگی پیشتاز این عرصه است.

وی ادامه داد: بسیج سازندگی امروز از جوانان بانشاط و پرشوری تشکیل شده است که فرهنگ بسیجی را به بدنه عرصه اشتغال منتقل کرده است

حسینی فرهنگ بسیجی را فرهنگی کارآمد در بحث نهادینه شدن اقتصاد مقاومتی در جامعه دانست و گفت: بسیج سازندگی اهتمام ویژه ای در مردمی کردن اقتصاد دارد و در این زمینه عزم خود را جزم کرده است.

حسینی کارآفرینی و اشتغالزایی را دو راهبرد اساسی بسیج سازندگی در برابرتحریم های اقتصادی دشمن دانست و تاکید کرد: بسیج سازندگی این پتانسیل را داراست که با روحیه ای جهادی دو راهبرد اساسی فوق را اجرایی نماید و گامی بزرگ در راستای نهادینه کردن اقتصاد مقاومتی در جامعه ایفا نماید.

وی افزود: تجربه نشان داده است هر جا مردم در صحنه حضور داشته باشند موفقیت حاصل شده است و در بحث تحقق اقتصاد مقاومتی هم حضور مردم در صحنه یک اصل مهم است و این حضور را می توان در بسیج سازندگی به وضوح مشاهده کرد.

حسینی افزود: بسیج سازندگی در زمینه حمایت از تولید در سال گذشته مبلغ  21260000ریال تسهیلات اقتصاد مقاومتی شامل پرورش دام، قارچ، ماهی، زنبورداری، صنایع تبدیلی را برای اشتغال زایی در اختیار بسیجیان قرار داده است و امسال قطعا با سرعت بیشتری جهت اشتغالزایی تلاش خواهد کرد.

حسن حسینی با بیان اینکه بسیج سازندگی امروز در محرومیت زدایی پیشگام و پیشتاز است گفت: افتخار بسیج سازندگی این است که خدمت رسانی به مردم و محرومیت زدایی از مناطق محروم را بر عهده دارد و در این راستا سال گذشته ساخت چندین باب خانه عالم، خانه بهداشت و ... را عهده دار بوده و امسال هم در کنار همه اینها با توجه به مشکلات آب در منطقه پروزه های آبرسانی را در دستور کار خود قرار خواهد داد.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه امام حسین(ع) بوئین زهرا، اعزام گروه های جهادی و ارائه تسهیلات ویژه برای بخش تولید را بهترین روش برای تحقق اقتصاد مقاومتی دانست و ابراز داشت: گروه های جهادی در سال گذشته در قالب اردوهای 1 روزه و 7 روزه فعالیت های قابل توجهی انجام دادند که تعمیر و بازسازی مسجد،بازسازی مزار شهدا،بازسازی خانه مستمندان، کاشت نهال و...از آن جمله است واین گروهها امسال پرشورتر از سال های گذشته به فعالیت های خود ادامه خواهند داد.

2001/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها