جانشین فرمانده سپاه امام رضا(ع) دشتی مطرح کرد

برگزاری موفقیت‌آمیز اردوی راهیان نور با همکاری سپاه و آموزش‌ و پرورش

جانشین فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان دشتی گفت: سال گذشته اردوی راهیان نور با همکاری آموزش‌ و پرورش به بهترین شکل ممکن اجرا شد که نشان از تعامل و همفکری متقابل است.
کد خبر: ۸۶۷۰۶۶۲
|
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۷





به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان دشتی، سرهنگ دوم پاسدار غلامعباس احمدی ظهر امروز در نشست با مدیر و معاونین آموزش‌وپرورش دشتی ضمن تبریک هفته معلم و تقدیر و تشکر از همکاری‌های آموزش‌وپرورش با بسیج اظهار داشت:  با همکاری آموزش‌وپرورش سال گذشته اردوی راهیان نور به بهترین شکل ممکن اجرا شد که نشان از تعامل و همفکری متقابل است.

جانشین فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان دشتی افزود: 12 اردیبهشت سالروز شهادت استاد شهید مطهری است که خدمات ویژه‌ای به اسلام و انقلاب انجام داد خون او هم در جامعه نشر پیدا کرد و همین امر باعث شد تا جامعه از افکار و اندیشه‌های وی بهره‌مند شود.

وی ادامه داد :  تأثیرگذاری معلم بر فرزندان و جوانان بر کسی پوشیده نیست و معلمین الگوی مناسبی به شمار می‌آیند و کسی نمی‌تواند به نحو شایسته و کامل قدردان زحمات معلمین باشد.

مدیر آموزش‌وپرورش شهرستان دشتی نیز گفت: امید است جامعه فرهنگی همیشه بتواند از افکار و اندیشه‌های شهید مطهری بهره‌مند شود و تلاش کنیم تا باهم فکری با همدیگر به رسالت مهم تربیت و تعلیم صحیح دانش آموزان بپردازیم.

احمد طیبیان‌مجرد افزود: سند تحول بنیادین آموزش‌وپرورش یکی از منشورهای مهم و ارزشی آموزش‌وپرورش است که مورد تایید مقام معظم رهبری است و می‌توان با اجرایی کردن این سند زمینه‌های توسعه و پیشرفت جامعه را فراهم آورد.

وی اضافه کرد: بسیج فرهنگیان و بسیج آموزش‌وپرورش به‌عنوان نیروهای فعال و تلاشگر در عرصه‌های مختلف آموزش‌وپرورش و بسیج فعالیت‌های شایسته‌ای را انجام می‌دهند که مصداق بارز آن طرح هجرت 3 است که در این برنامه‌ها با همکاری و تعامل جمعی می‌توانند به مدارس کمک کنند.

طیبیان‌مجرد خاطرنشان کرد: دانش آموزان در اردوهای راهیان نور و مناطق عملیاتی با ایثارگری‌های رزمندگان آشنا می‌شوند که اکنون نیز با برپایی یاد و خاطره شهدای فرهنگی و دانش‌آموز در مدارس فعالیت‌های ارزشمندی صورت می‌گیرد که تأثیرات بسزایی درزمینهٔ رشد معنوی آنها دارد.

وی افزود: آموزش‌وپرورش شهرستان دشتی در عرصه‌های مختلف طرح هجرت 3، اوقات فراغت و برنامه‌های ورزشی، آموزشی، نجوم، نانو و آموزشگاهی آمادگی کامل را دارد زیرا جوانان نیازمند به فعالیت‌های گوناگون هستند.

ارسال نظرات