امروز پوشیدن چادر و حفظ عفاف عقب ماندگی است!

امروز پوشیدن چادر و حفظ عفاف عقب ماندگی است! برهنگی فرهنگی و نمایش زن به عنوان سرگرمی مردان نشانه فرهنگ و تمدن !
کد خبر: ۸۶۷۰۲۷۲
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۴

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی، این روزها شاهد زیر پا گذاشتن عفاف و حجاب در سطح جامعه هستیم، به نحوی که دشمن در این بحث کم کم به اهداف خود دست پیدا کرده چراکه در توانسته است فرهنگ ابتذال خود در میان جامعه اسلامی ترویج دهد بی‌آنکه مسئولین احساس خطر کنند و اقدامی جدی برای مقابله با این امر انجام دهند.

جامعه زنان مومن نسبت به لگدمال شدن فرهنگ عفاف به ویژه در فضای مجازی معترض شده و بیانیه‌ای را نسبت به حراج ناموس زنانه در بازار فضای مجازی صادر کرده است که متن آن به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

متن این بیانیه به شرح ذیل می‌باشد:

آن روز که پیام آور رحمت با بوسه بر دستان دخت گرانقدر خویش زنان را کرامت بخشید، نگاه خصمانه و ناعادلانه را از جنس زن زدود و او را بهایی عظیم بخشید، جنس مونث که تا پیش از یافتن این کرامت محمدی قبل از آنکه چشمانش به جهان باز شود، می‌بایست به زیر خاک آرام می‌گرفت.

زمانی جنس مونث دردانه هستی نام گرفت که گوهر صدف عالم، منزلت یافت و فاطمه(سلام الله علیها) به عنوان الگوی کامل زن بودن انسانیت را در کالبد زن معنا کرد و مقام مادر را در عرش به رخ فرشتگان کشید، زن در سایه اسلام رشد یافت، منزلت گرفت و در سیاهی جهل جامعه خورشید فروزان مهر و محبتش روشنایی بخش راه آینده شد.

در سایه منش فاطمی، گوهر علم و عفاف بزرگترین سرمایه زن در طول قرن‌های متمادی قرار گرفت؛ و اینک ما، چه کرده‌ایم با این امانت فاطمی؟

حرمت و جایگاه و منزلتی را که در عصر جاهلیت با تلاش پیامبر رحمت، به زن بخشیده شد چگونه پاس داشتیم؟ فاطمه(سلام الله علیها) برای آنکه مزارش از چشم نامحرمان دور باشد مخفیانه به خاک سپرده شد و فرزندانش معصومانه بر مظلومیت مادر غریبشان اشک ریختند تا حرمت حرم مادر از چشم نامحرمان در امان باشد؛ و اینک ما، چه کرده ایم با این امانت فاطمی؟

آزادی را دستمایه بی‌حیایی کردیم و بی‌غیرتی مردانمان را نشانه تمدن می‌دانیم!!!

فاطمه(سلام الله علیها) پشت درب خانه‌اش قربانی دفاع از حریم ولایت شد و جانش را عاشقانه در راه حمایت از عشق علوی‌اش تقدیم کرد ولی اجازه نداد حرمت خانه علی(علیه السلام) شکسته شود؛ و درب خانه اش به روی نامحرمان گشوده شود، درب خانه فاطمه(سلام الله علیها) به آتش کشیده شد تا زنان در هر عصر و زمانی تا همیشه روزگار پاسدار حریم خانواده اش باشد؛ و اینک ما، چه کرده ایم با این امانت فاطمی؟

امروز پوشیدن چادر و حفظ عفاف عقب ماندگی است! برهنگی فرهنگی و نمایش زن به عنوان سرگرمی مردان نشانه فرهنگ و تمدن !

چگونه است در این فرآیندی که عمر کوتاهی از آن می‌گذرد، این ناپاکی به یک فرهنگ عمومی مبدل شده و کمتر شاهد واکنش یا اقدام بازدارنده مناسبی از سوی دستگاه‌های ذی صلاح هستیم! و بعضا هم که اعتراضی از سوی برخی نهادها ابراز می‌شود با بی‌توجهی و سکوت خاموش می‌شود.

چگونه است در نظامی که پایه‌هایش بر اساس پایبندی به ارزش‌های اسلامی پایه گذاری شده و دولتش می بایست مجری این اصول و ارزش ها باشد متاسفانه شاهد این عقده گشایی قرن بیست‌و یک هستیم؛ دولت تدبیر و امید چه زمانی تدبیری بر این تاراج فرهنگی خواهد اندیشید؟

آیا اکنون که دیگر صفحه های فضای مجازی و شبکه های اجتماعی به بازار تبلیغ و عرضه زنان مبدل گشته وقت آن نرسیده که تدبیری اندیشیده شود تا هویت زن مسلمان ایرانی به او باز گردانده شود؟ هر چند راهکارهای اساسی در گفتمان امام خامنه‌ای موج می‌زند.

ما جامعه زنان مومن و انقلابی در اعتراض به این حراج ناموس زنانه همه جانبه از شبکه‌های اجتماعی گرفته تا کف خیابان‌ها نارضایتی خود را از این سرگردانی مسئولین و دولتمردان اعلام نموده و خواستار اندیشیدن یک تدبیر انقلابی هستیم تا در روزهایی که خون جوانان ما در پاسداری از تربت پاک حرم حضرت زینب(سلام الله علیها) زمین را گلگون می‌کند، خون شهدای هشت سال دفاع مقدس و انقلاب اسلامی‌مان در کوچه‌های شهر زیر پای بی‌حیایی و بی‌حجابی پایمال نشود.

انشاالله در سایه سار ولایت پاسدار حریم انسانیت در پرتو حجاب و عفاف باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات