خبرهای داغ:
مشاور فرمانده سپاه فجر در جنوب فارس تاکید کرد

جلوگیری از ایجاد انحراف در انقلاب توسط افراد نفوذی

مشاور فرمانده سپاه فجر فارس در جنوب این استان گفت: نباید اجازه ایجاد انحراف در انقلاب توسط افراد نفوذی را داد.
کد خبر: ۸۶۶۹۷۲۴
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۲

سرهنگ محمد زائری‌نژاد در مراسم گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج در جمع هادیان سیاسی و مربیان عقیدتی ناحیه مقاومت بسیج سپاه لامرد اظهار داشت: اگر سخن از نفوذ اقتصادی و سیاسی است یعنی دشمن می‌خواهد با یک تاکتیک خاص رخنه پیدا کند.

وی افزود: دشمن می‌خواهد در کشور فضایی ایجاد کند که عده‌ای نادان با انسان‌های دوست‌نما همکاری و به انقلاب ضربه وارد کنند.

مشاوره فرمانده سپاه فجر در جنوب استان فارس گفت: نباید اجازه ایجاد انحراف در انقلاب توسط افراد نفوذی داد و باید محکم در مقابل آنان ایستاد.

زائری‌نژاد ادامه داد: اگر ماهیت نظام و انقلاب را خوب نشناسیم و تبیین نکنیم در مسیر دشمن قرار می‌گیریم و تدین ما اگر همراه با بصیرت و تحلیل سیاسی نباشد نمی‌توانیم سربلند بیرون بیائیم و باید تحلیل سیاسی داشت.

وی تصریح کرد: امروز جریان نفاق، اسلام و انقلاب را تهدید می‌کند و می‌خواهند مقام شهید و شهادت را در کشور بشکنند و مرز بین انقلابی و غیرانقلابی باید مشخص شود و دریچه‌های اصولگرایی، اصلاح‌طلبی و اعتدال‌گرایی بسته شده و راه سومی وجود ندارد یا انقلابی و یا غیرانقلابی که لازم است شفاف و روشن مرزبندی با دشمن مشخص شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها