خبرهای داغ:
با حضور مسئولان شهرستانی صورت گرفت

افتتاح پایگاه بسیج شهرک صنعتی یک اقلید

پایگاه بسیج شهرک صنعتی یک اقلید صبح امروز با حضور مسئولان شهرستانی افتتاح شد.
کد خبر: ۸۶۶۹۷۲۱
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۱

پایگاه بسیج شهرک صنعتی یک اقلید با حضور معاون فرماندار، جانشین فرمانده ناحیه مقاومت سپاه، رؤسای اتاق اصناف، صنعت، معدن و تجارت، کار، تعاون و رفاه اجتماعی، فنی و حرفه‌ای و بسیج کارگری افتتاح شد.

مسئول بسیج کارگری اقلید در ابتدای این آیین با گرامیداشت روز کارگر اظهار داشت: بسیج نهاد مقدس و ارزشمندی است که همیشه و در تمام عرصه‌ها همراه و حامی نظام، دولت، انقلاب و مردم ایران اسلامی بوده و خواهد بود.

محسن شریفی با اشاره به شعار سال جاری و تأکید مقام معظم رهبری در زمینه اقتصاد مقاومتی و بسیج عمومی در مقابله با نبرد اقتصادی دشمن از تشکیل قرارگاه اقتصاد مقاومتی در کشور و همت عمومی در تبعیت از منویات رهبری سخن گفت و تشکیل پایگاه بسیج شهرک‌های صنعتی را اقدامی در این راستا خواند تا منسجم‌تر و با برنامه‌ریزی بهتر در راستای رفع موانع تولید و حمایت از صنعت و اقتصاد کشور گام برداشته شود.

در ادامه این آیین معاون فرماندار اقلید با تقدیر از حضور و همراهی بسیج در زمینه‌های مختلف، هفته بسیج کارگری را تبریک گفت و بیان داشت: باید در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل قشرهای مختلف جامعه با روحیه انقلابی و بسیجی همت کرده و در راستای رشد و پیشرفت کشور بکوشند.

خلیل بزرگی با اشاره به اتحاد و انسجام مثال‌زدنی ملت صبور و غیور ایران تصریح کرد: اکنون نیز به لطف خدا، زیر سایه پرچم اسلام و تبعیت از رهبری تلاش می‌کنیم تا با تکیه‌ بر توان و ظرفیت داخلی استقلال و عزتی را که با نثار خون هزاران شهید به دست آورده‌ایم حفظ کرده و ارتقا دهیم.

در ادامه رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت اقلید نیز با تأکید بر لزوم حمایت از صنعت و تولید در راستای اقدام و عمل در تحقق اقتصاد مقاومتی مساعدت، حمایت و همراهی هرچه بیشتر مسئولان را خواستار شد.

علیرضا قادری خاطرنشان کرد: باید با جدیت بیش‌ از پیش از تمام توان و فرصت‌های موجود برای بهره‌برداری بیشتر، ایجاد اشتغال پایدار، رشد اقتصادی و پیشرفت معیشتی مردم استفاده کنیم و اقدام و عمل بسیجی را به معنای واقعی به اثبات برسانیم.

وی به وجود هشت شهرک صنعتی در اقلید اشاره کرد و گفت: امیدواریم که افتتاح پایگاه مقاومت بسیج شهرک صنعتی یک اقلید آغاز و عاملی برای حرکت جدی و افتتاح پایگاه مقاومت بسیج در سایر شهرک‌های صنعتی این شهرستان باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها