خبرهای داغ:
امام جمعه کبودراهنگ:

فلسفه وجودی عقیدتی سیاسی ارتقای سطح معنویت و بصیرت است

امام جمعه کبودراهنگ با بیان اینکه فلسفه وجودی عقیدتی سیاسی در ارگان‌های نظامی ارتقای سطح معنویت و بصیرت است، گفت:عقیده و ایمان پاسداران همیشه در برهه‌های مختلف تاریخ رعب و وحشت بر اندام دشمن انداخته است.
کد خبر: ۸۶۶۹۵۶۳
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از کبودراهنگ، جمعی از کارکنان سپاه ناحیه کبودراهنگ به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج با امام جمعه شهرستان کبودراهنگ دیدار کردند.

امام جمعه کبودراهنگ در این مراسم ضمن عرض تبریک به مناسبت سالروز بزرگداشت مقام استاد مطهری و هفته عقیدتی سیاسی گفت: پیام پیامبر بزرگ اسلام علم و دانش بود.

حجت‌الاسلام یوسف روحانی افزود: طبق آیات قرآن کریم علم اهمیت وافری در ارتقاء سطح دانش بشری دارد و هرچه انسان به سمت علم برود و آن‌را فرا گیرد حد ی ندارد.

وی با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری در خصوص علم افزود: ایشان فرمودند باید تولید علم داشته باشیم و به دانش خود متکی باشیم و این سطح دانش خود را باید پرورش بدهیم و در این زمینه قناعت هم جایی ندارد و پیشرفت علم را نباید توقف کرد.

امام جمعه کبودراهنگ با اشاره به نقش مربیان و معلمان در تولید علم ابراز داشت: شما مربیان و معلمان پیشتازان و پرچمداران این زمینه هستید.

وی با بیان اینکه فلسفه وجودی عقیدتی سیاسی در ارگان‌های نظامی ارتقای سطح معنویت و بصیرت است، افزود:عقیده و ایمان خالص شما پاسداران بوده که همیشه در برهه‌های مختلف تاریخ رعب و وحشت بر اندام دشمن انداخته است.

روحانی تصریح کرد: پاسداران با عقیده و ایمان راسخ خود همیشه پای اصول و آرمان‌های انقلاب ایستاده‎اند.

وی بیان داشت: باید جوانان امروز را به علم آموزی ترغیب و تشویق کرد و شما معلمان و مربیان این امر را بر عهده دارید و در این زمینه از هیچ کوششی دریغ نورزید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات