خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین:

شهید مطهری، اسلام ناب محمدی را به دنیا معرفی کردند

فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین بیان کرد: شهید مطهری، اسلام ناب محمدی را به دنیا معرفی کردند
کد خبر: ۸۶۶۸۲۶۷
|
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، محرمعلی والدی فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع)قزوین اظهار داشت: روز 9 اردیبهشت تجلی مردم سالاری دینی یعنی روز ملی شوراها است و از خدمات شوراها وشهردار محترم شهر اقبالیه تقدیر وتشکر داریم و همه مدیران باید با همدلی هرچه بیشتر در تحقق منویات رهبری تلاش کنند.

وی با گرامیداشت یادو خاطره شهید مدافع حرم شهید زکریا شیری، از حضور بی سابقه مردم شهید پرور شهر اقبالیه در مراسم گرامیداشت یادوخاطره این شهید جاوید الاثر قدر دانی نمودند.

والدی با اشاره به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری عنوان کرد: تنها راه حل مشکلات اقتصادی کشورمان،اقتصاد مقاومتی است و باید در این زمینه اقدامات لازم را انجام دهیم که الحمدلله بسیج سازندگی سپاه فعالیت چشم گیری در این زمینه داشته و خواهد داشت.

فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین در ادامهبا تبریک هفته معلم وهفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج گفت: وظیفه معلمان تربیت انسان است که وظیفه بسیار خطیری است چرا که این وظیفه همان وظیفه پیغمبران الهی می باشد، شهید مطهری معلم حقیقی و به تمام معنا بود که همه فضا های آموزشی، تربیتی دانشگاهی، حوزه علمیه و جامعه به وظیفه معلمی خود به بهترین نحو عمل کرد.

این مسئول یادآور شد: از شاخصه های شهید مطهری این بود که ایشان مردمی بود و همیشه در میان مردم بود و خود را از مردم جدا نمی دانست و وقت خود را در حوزه علمیه و تألیف کتاب سپری نکرد.

وی تیز بینی را یکی دیگر از شاخصه هایاین شهید بزرگوار دانست و گفت: این شهید بزرگوار قبل از انقلاب به روشنگری پرداخته و اسلام ناب محمدی را با سخنرانی ها و تألیفات خود به دنیا معرفی کردند و به صورت شبانه روزی در پی اعتلای اسلام ناب محمدی بود.

والدی افزود: امروز اگر شهداء و امثال شهید شیری را می بینیم که تمام تعلقات دنیوی گذشته و به فرمان ولایت فقیه لبیک گفته و جان خود را در راه حفظ و دفاع از اسلام فدا کردند.

رئیس مجمع بسیج شهرستان قزوین اظهار داشت: الحمدلله سپاه پیوند عمیقی بین روحانیت و پاسداران وجود دارد و در هر جا که نیاز باشد برای حفظ اسلام جان خود را فدا می کنند.

 

4001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها