خبرهای داغ:
نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا:

فتنه جدید دشمن کمرنگ کردن تفکر انقلابی است

خبرگزاری بسج: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا در جمع کارکنان و مربیان عقیدتی سیاسی سپاه عجب شیر با اشاره به تاکیدات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در مورد تفکر انقلابی و لزوم انقلابی ماندن گفت: فتنه جدید دشمن کمرنگ کردن و از بین بردن تفکر انقلابی است.
کد خبر: ۸۶۶۷۷۳۳
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام حسن کاملی فر، افزود: یکی از موضوعات بسیار مهمی که مکررا توسط رهبر فرزانه انقلاب تکرار می شود انقلابی ماندن، انقلابی فکرکردن و انقلابی عمل کردن تمام نهادهای انقلاب اسلامی بویژه مجلس خبرگان رهبری، مجلس شورای اسلامی، حوزه های علمیه، نیروهای مسلح و ... در کشور است.

وی یکی از اصلی ترین برنامه های دشمنان را از بین بردن روحیه انقلابی و حزب اللهی دانست و اظهار کرد: دشمنان انقلاب اسلامی تلاش کردند تفکر انقلابی را توسط خود مردم در پای صندوق های رای کمرنگ کنند و در فکر حصر نیروهای انقلابی و شناسایی نیروهای غیر انقلابی و کمتر انقلابی برای کرسی های مجلس بودند.

حجت الاسلام کاملی فر روحیه و تفکر انقلابی را از عوامل ماندگاری نظام اسلامی دانست و افزود: جمهوری اسلامی ایران برای اقتدار، غزت و سربلندی خود هزینه پرداخت کرده است و امروز نیز برای حفظ آن هزینه پرداخت می کند که شهدای مدافع حرم نمونه ای از آن هاست.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن گرامیداشت یاد و نام شهید بزرگوار علامه متفکر مرتضی مطهری گفت: با گذشت زمان نه تنها آثار این علامه شهید کهنه نمی شود بلکه نیاز جامعه به افکار، اندیشه ها و آثار علمی آن بیش از پیش احساس می شود چراکه مطالب این علامه شهید از روی اخلاص و نیازهای جامعه بیان شده است.

وی برنامه های هفته عقیدتی سیاسی و تمام فعالیت های فرهنگی سپاه و بسیج را به نوعی تبلیغ و ترویج معروف و نهی منکر معرفی و بیان کرد: همه برنامه ها باید حول محور و در راستای ترویج معرف و نهی از منکر باشد.

حجت السلام کاملی فر با تاکید به اینکه تحقق اقتصادمقاومتی راه حل مشکلات اقتصادی و معیشتی است افزود: بسیاری از کشورها با دنیا ارتباط دارند اما گریبانگیر مشکلات اقتصادی هستند پس راحل اساسی مشکلات خود باوری و اتکا و اعتماد به داخل است .

ارسال نظرات
آخرین اخبار