مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری شهرداری کلانشهر تبریز:

کارگران پرچم دار اقتصاد مقاومتی هستند

خبرگزاری بسیج: مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز با بیان اینکه کارگران همواره و در هر زمینه ای قشر همراه با نظام و دولت بوده‌اند، گفت: توجه به این نقطه ضروری است که کارگران پرچم‌دار اقتصاد مقاومتی هستند.
کد خبر: ۸۶۶۵۷۸۸
|
۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۳

حسین آذرنیا در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، با اشاره به شعار امسال(اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل)، از راهکارهای برون رفت از شرایط فعلی را اجرای اقتصاد مقاومتی دانست که رهبر فرزانه انقلاب، تقویت اقتصاد مقاومتی را به عنوان مرحله عمل بیان کردند.

وی کشورهای استکبار ستیز را نیازمند الگوهایی همچون اقتصاد مقاومتی خواند و افزود: عرصه اقتصادی از جمله عرصه هایی است که در سال‌های اخیر با هجمه گسترده همراه بوده، بنابراین خود انقلاب اسلامی مکلف به نوآوری، نظریه پردازی و الگوسازی در این عرصه هاست.

آذرنیا با تاکید به اینکه رشد همه جانبه کشور تنها در سایه عمل و توجه به اقتصاد مقاومتی تحقق می‌پذیرد، اظهار داشت: الگو قرار دادن رهنمودهای رهبری و اجرایی کردن شاخص های اقتصاد مقاومتی، زمینه مناسب برای رونق اقتصادی کشور را مهیا می‌سازد.

مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز تاکید بر مفاهیم اقتصادی مقاومتی در سال جاری را نقشه راه روشن و آینده ساز برای عبور از مراحل رشد و توسعه و رسیدن به پیشرفت همراه با عدالت عنوان و خاطرنشان کرد: تنها راه برون رفت کشور از این همه هجمه‌ بیرونی، اتخاذ رویکرد جهادگونه اقتصادی بوده و نخستین گام این حرکت جهادگونه نیز از راه رونق تولیدات ملی و با اتکا به سرمایه های ایرانی میسر است.

وی تثبیت و افزایش قدرت بازدارندگی و حضور غیرتمندانه ایران در صحنه‌ها و مجامع بین المللی را در پرتو تلاش ها و ایثارگری های طبقات مختلف مردم از جمله کارگران دانست.

این مقام مسئول با تاکید به اینکه بسیج در هر عرصه‌ای حضور پیدا کرده، موفق بوده، افزود: به طور حتم بسیج کارگری می تواند به عنوان بازویی قدرتمند در کارخانجات به صنعت و تولید کمک کند که کارهای خوبی نیز در این عرصه در سال‌های گذشته از بسیج کارگری شاهد بودیم.

وی با توجه به فرمایش های رهبری، تولید داخلی، ایجاد اشتغال و رفع بیکاری، تحرک ورونق اقتصادی و مقابله با رکود، را از مسائل اصلی کشور برشمرد که راه حل این مشکلات نیز همان اقتصاد مقاومتی است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار