خبرهای داغ:
نماينده مردم قزوين، البرز و آبيک در مجلس:

شوراها خدمات ارزنده‌اي به مردم ارائه کرده‌اند

نماينده مردم قزوين، البرز و آبيک در مجلس شوراي اسلامي گفت: شوراها خدمات ارزنده‌اي به مردم ارائه کرده‌اند.
کد خبر: ۸۶۶۵۴۷۷
|
۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، داود محمدي نماينده مردم قزوين، البرز و آبيک در مجلس شوراي اسلامي در آيين کلنگ زني و افتتاحيه پروژه‌هاي شهري به مناسبت گراميداشت هفته شورا افزود: اکنون 200 هزار نفر از مردم در قالب شوراهاي شهر و روستا در کشور فعاليت مي‌کنند که با انجام وظايف خود به نحو احسن، توانسته‌اند خدمات ارزشمندي به مردم ارائه دهند.

وي با اشاره به اينکه در نظام جمهوري اسلامي با تأسي از مباني اسلام استفاده از خرد جمعي و ايجاد نهادهاي مردمي به نام شورا در اولويت قرار گرفت، عنوان کرد: اين افراد که از بطن جامعه هستند و با ارتباط تنگاتنگ خود با مردم، خواسته‌هاي آنان را به بهترين نحو ممکن رصد و پيگيري مي‌کنند.

نماينده مردم قزوين، البرز و آبيک در مجلس شوراي اسلامي با بيان اينکه ارائه خدمات رفاهي و فرهنگي به شهروندان در نواحي منفصل شهري بايد در دستور کار قرار گيرد، گفت: اين موضوع يکي از مطالبات جدي اين شهروندان است که مديريت شهري قزوين نيز اکنون با جديت پيگير اجراي پروژه در اين مناطق است.

محمدي با اشاره به افتتاح ايستگاه آتش نشاني شهداي چوبيندر و بوستان خانواده در ناحيه منفصل شهري چوبيندر گفت: اين ناحيه به دليل تراکم بالاي جمعيت نيازمند ايستگاه آتش نشاني و بوستان بوده است که با تلاش شورا و شهرداري قزوين اين دو پروژه افتتاح شد.

وي در پايان از تلاش‌هاي مديريت شهري قزوين در راستاي تأمين رفاه شهروندان تشکر و قدرداني کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها