خبرهای داغ:
فرمانده سپاه عاشورا:

رسالت بسیج کارگری تبیین اهمیت کار در جبهه اقتصادی

فرمانده سپاه عاشورا روشنگری و تبیین اهمیت کار در جبهه اقتصادی با روحیه جهادی و عمل انقلابی را اصلی ترین کار بسیج کارگری دانست.
کد خبر: ۸۶۶۴۸۶۲
|
۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۹

غلام عسکر کریمیان در گفتگو با خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی به مناسبت هفته بسیج کارگری، با بیان اینکه رهبر فرزانه انقلاب بر مبنای نیازمندی‌ها و مقتضیات سال‌ها را نامگذاری می کنند، افزود: بنظر می رسد امسال کشور و انقلاب نیاز بیشتری به اقدامات و عملیاتی کردن تصمیمات و برنامه ها دارند و به نظر بنده برنامه ریزی و تدوین آن آسانتر از اجرای آن است، هر چند در مواردی می توانند لازم و ملزوم یکدیگر باشند، به هر حال این موضوع نیاز به عزم ملی و همت فراوان دارد و صرف شعار دادن کفایت نمی‌کند.

وی در ادامه به نقش استکبارجهانی در تحمیل جنگ اقتصادی علیه کشورمان، اشاره و اظهار داشت: استکبار جهانی و نظام سلطه به رهبری آمریکا در جبهه های مختلف از ما شکست خورده اند و پس از جریان فتنه 88 برای جبران قسمتی از شکست های پی در پی شان به تشدید تهدیدهای ظالمانه روی آوردند.

کریمیان ادامه داد: مقاومت کم نظیر مردم ایران و صدور فرمان اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی توسط رهبر فرزانه انقلاب موجب شد که خود آنان اعتراف کنند که سیاست تشدید تحریم ها به اهداف نهایی خود نرسید و ما مجبور به مذاکره با ایران هستیم.

وی تاکید کرد: عقل سلیم می گوید وضعیت گذشته، حال و آینده را بررسی و نقاط قوت خود را تقویت و معایب خود را رفع و نواقص خود را پیگیری کنیم چراکه برای ایستادن در مقابل دشمن هیچ راهی بجز اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی و تکیه بر درون نداریم.

فرمانده سپاه عاشورا در خصوص تقویت تولید ملی و داخلی با اشاره به منویات آیت الله خامنه ای، گفت: از این جملات به اهمیت فوق العاده اقتصاد و نقش آن در تولید قدرت ملی و قدرت بازدارندگی پی می‌بریم. مسلما توجه به سیاست های ابلاغی اقتصاد مقاومتی، اصلاح الگوی مصرف، زدودن فرهنگ مصرف گرایی، توجه خاص به تولید و اشتغال زایی و حمایت از تولید کنندگان، کیفی سازی تولیدات و محصولات ایرانی از راه هایی است که منجر به تقویت تولید ملی و کار ایرانی می شود.

کریمیان از کارگران به عنوان استوانه های تولید ملی و قدرت اقتصادی نام برد و خاطر نشان کرد: کارگران به عنوان یکی از اقشار مهم و تاثیرگذار، در دوران شکل گیری انقلاب اسلامی و همچنین دفاع مقدس، همزمان در دو جبهه تولید و کار و نبرد با دشمن حضور داشته اند و به هیچ وجه نمی توان این قشر پر تلاش و زحمات آن ها را در تاریخ انقلاب اسلامی و دفاع مقدس نادیده گرفت.

این فرمانده بسیجی وجدان کاری و انضباط را از عوامل مهم در انجام ماموریت ها خواند و یادآور شد: در امور اقتصادی و تولید این دو مولفه اهمیت بیشتری پیدا می کند و دولت نیز با تقویت جبهه تولید و رسیدگی به این قشر موثر و حل معضلات و مشکلات کاری و معشیتی آن ها می تواند نقش مهمی را ایفا کند.

وی فرهنگ سازی، دفاع از حقوق حقه‌ کارگران، تقویت بنیه های اعتقادی، مذهبی و انقلابی و تلاش برای تقویت جبهه جهاد اقتصادی و اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی را نیازمند تلاش شبانه روزی بسیج کارگری عنوان کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار