به مناسبت سالروز تشکیل بسیج سازندگی؛

نمایشگاه اقتصادمقاومتی در شهرستان ها برگزار می شود

خبرگزاری بسیج: رئیس سازمان بسیج سازندگی آذربایجان شرقی در نشست توجیهی برنامه های ابلاغی سازمان در سال 95، دیدار با علما و ائمه جماعت از برنامه های سالروز تشکیل بسیج سازندگی بیان کرد و افزود: در این روز نمایشگاه اقتصادمقاومتی و محرومیت زدایی در صحن نماز جمعه های تمامی شهرستان ها برپا خواهد شد.
کد خبر: ۸۶۶۴۳۹۲
|
۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، سیدصفر قائمی در ادامه از فعال سازی قرارگاه جهاد اقتصادی در سال 95 خبر داد و گفت: هدف تحقق منویات مقام معظم رهبری در سال اقتصادمقاومتی، اقدام و عمل است.

وی فعالیت گروه های جهادی در مناطق محروم را قابل تحسین دانست و افزود: بحث ویزیت رایگان و اعزام گروه های جهادی به مناطق محروم 17 اردیبهشت ماه به مناسبت سالروز تشکیل بسیج سازندگی در مناطق مختلف استان اجرا می شود.

قائمی از ایجاد قطب های اقتصادی در شهرستان ها خبر داد و افزود: شهرستان هریس، مهربان و سردرود می تواند به عنوان قطب تولید فرش و صنایع دستی و شهرستان های مراغه، اهر و میانه نیز به عنوان قطب تولید سیب در کشور باشد.

وی نخستین ماموریت بسیج سازندگی را مدیریت بحران توسط گروه های جهادی دانست و گفت: طبق مصوبه مجلس بسیج سازندگی دستگاه دولتی به شمار می رود و کمک حال دولت در اجرای پروژه های محرومیت زدایی در مناطق محروم و کم برخوردار کشور است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار