خبرهای داغ:
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان قزوین:

باید نگاه فرهنگی به مقوله اقتصاد مقاومتی داشته باشیم

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان قزوین اذعان کرد: نوع نگاه ما در اقتصاد مقاومتی و فرهنگ ما بسیار موثر و تاثیرگذاراست وقتی رهبر انقلاب سبک زندگی ایرانی اسلامی را مطرح کردند در راستای نگاه فرهنگی و الهی به اقتصاد مقاومتی اشاره داشتند.
کد خبر: ۸۶۶۳۸۷۸
|
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج درقزوین، حجت الاسلام نعمت اللهی رییس سازمان تبلیغات اسلامی استان قزوین صبح امروز در جمع پاسداران سپاه صاحب الامر(عج )قزوین در کلاس اخلاق گفت: امام جواد(ع) کمال انسان را در اعتقاد به دین، صبر بر مصائب و مشکلات، استراتژی تعبیر در دین می‌داند.

وی افزود: تفقد در دین  به معنای فهم عمیق از دین می باشد، لذا در این رابطه قرآن ما را دعوت به بصیرت و آگاهی و فهم  و درک آن می کند، چرا که تفقد در دین معرفت می آورد.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان قزوین اذعان کرد: مراتب وجودی ما در جسم و روح خلاصه می‌شود که دارای سه لایه می باشد، لایه تنفس، لایه عقل، لایه قلب است که خون از تبلورات روح آدمی است.

این مسئول با اشاره به لایه عقلی اذعان کرد: این عقل می‍‌باشد که نگاه انسان را بصیر و نافذ می کند که عقل نظری ، عقل عملی از مراتب عقل می‌باشد.

نعمت اللهی متذکر شد: صبر بر مشکلات بدین معنا است که دنیای ما با مصائب و مشکلاتی همراه است و باید با صبوری از کنار  ان گذشت.

 باید نگاه فرهنگی به مقوله اقتصاد داشت

 وی گفت: برای اینکه در بحث اقتصاد مقاومتی موفق باشیم باید با صبوری بر مشکلات  به پیش برویم، در هر زمینه‌ای که ما بتوانیم نگاه ارمانی و قدسی داشته باشیم کارها با سرعت بسیار بالایی پیش می رود  و ما می توانیم با این نو ع نگاه اقتصاد مقاومتی را به گونه ای پیش ببریم که هیچ تحریمی نتواند معیشت مردم واقتصاد را تحت تاثیر  قرار دهد.

 این مسئول یادآور شد: نوع نگاه ما در اقتصاد مقاومتی  و فرهنگ ما  بسیار موثر و تاثیرگذاراست وقتی رهبر انقلاب سبک زندگی ایرانی اسلامی را مطرح کردند در راستای نگاه فرهنگی و الهی به اقتصاد مقاومتی اشاره داشتند.

نعمت اللهی در خاتمه خاطرنشان کرد: همه ما موظف هستیم تمام برنامه های خود را در همین راستا تدوین و اجرا کنیم تا اقتصاد مقاومتی کاملا  با  نگاه اسلام به اقتصاد منطبق باشد.

 

1002/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها