برگزاری مراسم جشن میلاد امام علی(ع) در تیپ پیاده امام صادق(ع) بوشهر

مراسم جشن میلاد امام علی(ع) در تیپ پیاده امام صادق(ع) بوشهر برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۶۳۵۱۸
|
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، حجت‌الاسلام اسعد نصاری صبح امروز در مراسم جشن میلاد امام علی(ع) در تیپ پیاده امام صادق(ع) بوشهر با تاکید بر اینکه باید فرزندانمان را همانند علی(ع) تربیت کنیم، اظهار داشت: خلا امام علی(ع) در جامعه بوضوح دیده می‌شود.

نصاری با بیان اینکه اولین نقطه‌ای که در روی زمین بوده کعبه است و تا جهان هستی وجود دارد کعبه نیز باید باشد و آن قداست دارد، ادامه داد: به هیچ وجه نمی‌شود تولد امام علی(ع) را در کعبه انکار کرد.

وی با اشاره به اینکه امام علی(ع) و ائمه اطهار(ع) افتخار تشیع هستند، تصریح کرد: محوریت نبوت انبیاء(ع) امام علی(ع) بود.

این استاد حوزه و دانشگاه با تاکید بر اینکه عبادت همچون بازار نیست که در آن اجناس را کیلو می‌کنند، عبادت کیلویی نیست، خاطرنشان کرد: خداوند جهنم درست نمی‌کند بلکه ما با اعمال خود آن را می‌سازیم.

نصاری با تاکید ما در عصر و زمانی بسیار حساس یعنی عصر ظهور ولایت اهل بیت(ع) قرار گرفته‌ایم که باید سعی کنیم در این مسیر الهی قرار بگیریم، افزود: در این راه حساس ما روحانیون و پاسداران نیازمند مبرم به تکیه‌گاه الهی هستیم.

وی با انتقاد از بیانیه ترکیه، گفت: بیانیه ترکیه بدترین بیانیه علیه ایران در 40 سال گذشته بوده و این بخاطر نبود امام علی(ع) در بقیه کشورهای اسلامی خیلی محسوس است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات