خبرهای داغ:
هفته سی و چهارم لیگ دسته اول فوتبال

پیروزی فجر شهید سپاسی برابر آلومینیوم هرمزگان/‌بازگشت فجر به جمع مدعیان

تیم فجر شهید سپاسی در هفته سی و چهارم لیگ دسته اول فوتبال مقابل آلومینیوم هرمزگان با نتیجه ۲ برصفر به پیروزی رسید.
کد خبر: ۸۶۶۲۴۸۱
|
۳۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۲
تیم فجر شهید سپاسی در هفته سی‌و‌چهارم لیگ دسته اول فوتبال در دیداری خارج از خانه مقابل آلومینیوم هرمزگان قرار گرفت و در نهایت با نتیجه 2 بر صفر از سد این تیم گذشت.

تیم فجر که برای برد به میدان آمده بود در همان نیمه نخست دو گل به حریف زد تا با خیالی آسوده به رختکن برود. گل دوم این تیم از روی نقطه پنالتی در دقیقه 37 توسط ایمان باصفا به ثمر رسید.

در نیمه دوم گلی از دروازه‌ها عبور نکرد و در نهایت بازی با همان نتیجه 2 بر صفر به نفع فجر پایان یافت و کاکوهای شیراز بعد از 4 هفته ناکامی طعم پیروزی را چشیدند.

فجر با این برد 54 امتیازه شد و با توجه به تفاضل گل بهتر نسبت به رقبای خود بعد از پیکان 62 امتیازی و ماشین سازی 58 امتیازی در رده سوم جدول ایستاد. تیم‌های مس کرمان و خونه به خونه بابل نیز با 54 امتیاز و تفاضل گل کمتر تعقیب‌کنندگان فجر در جدول رده‌بندی هستند.

در دیگر بازی‌های این هفته تیم پیکان و خونه به خونه به تساوی یک بر یک رضایت دادند. تیم ماشین سازی در وقت اضافه با یک گل از سد نساجی مازندران گذشت. آلومینیوم اراک و مس کرمان نیز یک بر یک به تساوی رسیدند.

پارسه تهران 2 بر صفر از سد گیتی پسند گذشت. خیبر خرم‌آباد 2 بر یک داماش گیلان را مغلوب کرد. مس رفسنجان با همین نتیجه نفت مسجد سلیمان را شکست داد.

صنعت نفت آبادان 2 بر یک از سد پاس همدان گذشت. فولاد یزد یک بر صفر شهرداری اردبیل را مغلوب کرد و گل گهر سیرجان نیز مقابل ایران جوان بوشهر با نتیجه 2 بر 2 به تساوی رضایت داد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها