خبرهای داغ:
به همت سپاه ناحیه امام سجاد(ع):

برگزاری مراسم جشن میلاد امام محمد تقی(ع)

مراسم جشن میلاد امام محمد تقی(ع) در حسینیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۶۲۲۵۵
|
۳۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج قزوین، حجت الاسلام حسین عدالتی شربیانی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین در مراسم جشن میلاد امام جواد(ع) با تبریک ماه رجب و میلاد امام جواد و امام علی(ع) و ایام اعتکاف اظهار کرد: ماه رجب ماه امت پیامبر و ماه بهره برداری از ثواب ها این ماه بزرگ است و باید تلاش کرد تا از برکات معنوی این ماه بهره برداری نمود و خودسازی کرد.

 وی به ویژگی های امام جواد (ع) پرداخت و عنوان کرد: شخصيت امام جواد (ع) به گونه اي بود که فضايل و ابعاد شخصيت او اعجاب دانشمندان اسلامي، اعم از شيعه و سني را برانگيخت و آنان امام را شايسته ي خلافت دانستند، براي نمونه، ابن جوزي مي گويد: «او در علم و تقوا و زهد و بخشش، بر روش پدرش بود».

عدالتی شربیانی خاطر نشان کرد: همین عظمت علمی و جایگاه رفیع بود که بنا به روایات نتوانستند امام جواد(ع) را تحمل کنند و آن حضرت را در زمان معتصم عباسی به شهادت رساندند.

این مسئول یادآور شد: بدون شک تأمل در کرامات می تواند شناخت ما را نسبت به ائمه(ع) عمیق تر و عواطف و احساس ما را به آنان بیشتر کند و اگر این کار با تحلیل و تحقیق همراه شود، زوایای جدیدی از زندگی امامان را برای ما روشن خواهد کرد و تصویر کامل تری از امام در ذهن ما ترسیم خواهد شد.

4001/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها