واکنش صرامی فروشان به برداشت مالی دولت از صندوق توسعه ملی در گفتگو با «بسیج»:

مردم توان سریال تراژدی تخلّف مالی دولت را ندارند

نماینده مردم خمینی شهر گفت: اصلاح فسادهای مالی در هر دولتی اقدامی اجتناب ناپذیر است و نباید در جهت دامن زدن به افشای فسادهای مالی برآمد بلکه قوای نظارتی و امنیتی و قضایی در جهت مطالبه مردم اقدامات لازم را انجام دهند، مردم تاب و توان تراژدی فساد مالی با ارقام نجومی را ندارند و این قصه تکراری شده است.
کد خبر: ۸۶۵۹۶۰۱
|
۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۹
محسن صرامی فروشان نماینده مردم خمینی شهر و عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، با اشاره به افشاگری تخلّف مالی و برداشت مکرر دولت یازدهم از صندوق توسعه ملی اظهار داشت:  رویکرد سیاسی  در دولت‎های گوناگون مبنی بر مچ گیری در نظام اسلامی است و اینگونه دیدگاهی در نظام اسلامی ابطال شده است.

وی با انتقاد از اینکه همه تقصیرها به گردن  دولت قبل انداخته می‎شود افزود: تا زمانی که دولت‎ها با یکدیگر همیاری و کمک رسانی نداشته باشند هنجار شکنی و بی اعتباری نظام در سطح بین المللی ادامه  پیدا خواهد کرد و این برای مدیران کشور اسلامی جای تعجب و تامل دارد.

عضو کمیسیون اقتصادی بیان داشت: اصلاح تخلّفات مالی  در هر دولتی اقدامی اجتناب ناپذیر است و نباید در جهت دامن زدن به افشای فسادهای مالی برآمد بلکه قوای نظارتی و امنیتی و قضایی در جهت مطالبه مردم اقدامات لازم را انجام دهند.

وی خاطر نشان کرد: از قوه قضائیه انتظار می‎رود تا در شناسایی منابع  تخلّف مالی در رده‎های مختلف سرشاخه، زیر شاخه و ریشه همت جدی داشته باشند و به محاکمه علنی و غیر علنی بپردازند؛ چون مردم تاب و توان تراژدی  تخلّف مالی با ارقام نجومی را ندارند و این قصه تکراری شده است.

نماینده مردم خمینی شهر در خاتمه افزود: عدم شناسایی منابع تخلّف مالی موجب رشد و بروز خلوتگاه‎های ناکارآمدان اقتصادی می ‎شود که با سیاستگذاری ناصحیح مجوز تخلّف مالی را بدون دغدغه کسب کرده و با تغییر دولت در راس، بدنه بدون هیچگونه تغییری باقی می‎ماند که اینگونه مدیریتی ناشایست و ناکارآمد محسوب می‎شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار