خبرهای داغ:
فرمانده لشکر عملیاتی ۱۹ فجر:

مدافعان حرم با اخلاص و شجاعت راه شهدا را ادامه می دهند

سرتیپ دوم پاسدار دانشمندی گفت: جوانان بسیجی، پاسدار و ملت مومن ایران راه شهدا را با اخلاص، صداقت، پاکی و شجاعت ادامه می دهند.
کد خبر: ۸۶۵۸۴۴۱
|
۲۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۲
مراسم استقبال از مدافعان حرم اهل بیت (علیهم السلام) پس از بازگشت از سوریه با حضور سردار ابوالفضل گزنی جانشین فرماندهی سپاه فجر فارس، حجت الاسلام حاجی زاده نماینده ولی فقیه در سپاه فجر، سرتیپ دوم پاسدار اسکندر دانشمندی و خانواده های مدافعان حرم برگزار گردید.


سرتیپ دوم پاسدار دانشمندی در حاشیه این مراسم گفت: عزیزانی که امروز به استقبالشان آمده ایم جمعی از مُحبان اهل بیت (علیهم السلام) از سراسر استان فارس هستند که برای دفاع از حرم اهل بیت (علیهم السلام) در سوریه حضور یافته بودند.


وی با بیان اینکه خدا را سپاسگذاریم که بار دیگر همچون دوران دفاع مقدس تجربه شیرین حضور در عرصه دفاع را نصیب ما نمود، گفت: استقبال پرشور مُحبان اهل بیت (علیهم السلام) بخصوص جوانان برای حضور در جبهه دفاع از حرم اهل بیت (علیهم السلام) نشان می دهد جوانان بسیجی، پاسدار و ملت مومن ایران راه شهدا را با اخلاص، صداقت، پاکی و شجاعت ادامه می دهند و امروز همین جوانان مومن با استکبار جهانی و تروریست های تکفیری مقابله می نمایند.


فرمانده لشکر عملیاتی ۱۹ فجر با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان الهی، غواصی و قاسمپور، گفت: در مواجهه ای که با دشمنان اهل بیت داشتیم تروریست های تکفیری تصور می نمودند می توانند به نیروهای مدافع حرم آسیب وارد نمایند که با هوشیاری، تدبیر و حماسه آفرینی این شهیدان نه تنها نقشه تروریست های تکفیری ناکام ماند بلکه صدمات شدید و تلفات بسیار زیادی به دشمنان اهل بیت وارد شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها