خبرهای داغ:
مدیرکل آموزش و پرورش قزوین:

استفاده از تمامی ظرفیت‌های استانی در بزرگداشت مقام معلم

سالار قاسمی مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین با اشاره به هفته بزرگداشت مقام معلم گفت: در برگزاری مراسم بزرگداشت مقام معلم باید از تمامی ظرفیت های استانی استفاده کنیم.
کد خبر: ۸۶۵۸۰۳۲
|
۲۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، سالار قاسمی مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین با اشاره به هفته بزرگداشت مقام معلم گفت: در برگزاری مراسم بزرگداشت مقام معلم باید از تمامی ظرفیت های استانی استفاده کنیم.

وی افزود: باید برنامه های بزرگداشت مقام معلم با کیفیت باشد، از برنامه های جدید و ابتکاری استفاده شود و از ظرفیت آموزش و پرورش استان به صورت کیفی استفاده کنیم، مناطق و نواحی آموزش و پرورش نیز باید به صورت گسترده و خوب در این موضوع ورود کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان خاطر نشان کرد: سخنرانی پیش از خطبه های رؤسای آموزش و پرورش در استان و مناطق، دیدار با ائمه جمعه استان، میثاق با شهدا از جمله برنامه های هفته بزرگداشت مقام می باشد.

سالار قاسمی تصریح کرد: با توجه به این که امسال شهید قدرت ا... چگینی به عنوان شهید شاخص آموزش و پرورش کشور معرفی شده است لذا یادواره 58 شهید فرهنگی استان و شهید شاخص سال کشور نیز در هفته بزرگداشت مقام معلم در قزوین برگزار خواهد شد.

ایشان اضافه کرد: غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدا در استان، پیاده روی فرهنگیان و نیز برگزاری مراسم تجلیل از فرهنگیان نمونه و پیشکسوت از دیگر برنامه های این هفته می باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان در ادامه تأکید کرد: همه تلاش آموزش و پرورش استان بر این است که در تقدیر از معلمان نمونه ، شأن و جایگاه والای فرهنگیان حفظ گردد و البته انتظار می رود تمام نهادها و دستگاه های استان در این زمینه همکاری و مساعدت داشته باشند.

 

1003/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها