خبرهای داغ:
آیت‌الله علما:

هنرمندان در تولیدات هنری ارزش های انقلاب را نمایان کنند

امام جمعه کرمانشاه با تاکید بر اینکه هنرمندان باید ارزش‌های انقلاب اسلامی را در تولید آثار هنری مورد توجه قرار بدهند، گفت: فرمایشات مقام معظم رهبری چراغ راه هنرمندان است.
کد خبر: ۸۶۵۷۹۰۴
|
۲۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۱:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، آیت‌الله شیخ مصطفی علما در دیدار هنرمندان و مسئولان حوزه هنری با وی اظهار کرد: هنر یک مقوله اثرگذار در زندگی انسان‌ها است و زبان هنر اثرگذاری بسیاری بر روی اقشار مختلف جامعه دارد.

امام جمعه کرمانشاه با تاکید بر اینکه هنرمند باید به آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی پایبند باشد، گفت: رهنمودهای مقام معظم رهبری چراغ راه هنرمندان ما خواهد بود و باید برنامه‌ریزی لازم برای خلق آثار هنری فاخر و ارزشی صورت بگیرد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه باید برنامه‌ریزی لازم برای کشف استعدادهای هنری توسط نهادهای فرهنگی انجام بگیرد، بیان داشت: برنامه‌ها و اقدامات فرهنگی مناسب می‌تواند بسیاری از معضلات فرهنگی جامعه را اصلاح کند.

این مسئول اقدامات انجام گرفته از سوی حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کرمانشاه را مطلوب عنوان کرد و متذکر شد: استان کرمانشاه دارای پیشینه فرهنگی ارزشمندی است و هنرمندان خوبی در این دیار وجود دارند.

علما نقش اقدامات برنامه‌های فرهنگی در پر کردن اوقات فراغت و جهت دادن به علاقمندی‌های جوانان را بسیار مهم توصیف کرد و گفت: مسئولان باید از موازی‌کاری در اقدامات فرهنگی پرهیز کنند.

ارسال نظرات