وی مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان شرقی:

گازرسانی به روستاها شتاب می گیرد

خبرگزاری بسیج: مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان شرقی در آیین معارفه مدیران جدید «بهره برداری» و «مهندسی و اجرای طرح های» شرکت گاز استان از تأمین منابع کالایی طرح های اجرایی در سطح شرکت خبر داد و افزود : در سالجاری گازرسانی به روستاها با شتاب بیشتری ادامه خواهد داشت .
کد خبر: ۸۶۵۶۶۱۹
|
۱۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان، ولی اله دینی با اشاره به تحقق 40 درصدی گازرسانی به روستاها از محل بند «ق» تبصره 2 قانون بودجه خبر داد و افزود: با تلاش مجموعه همکاران شرکت گاز استان 199 روستا در سال گذشته به بهره برداری رسید و با برنامه ریزی های انجام گرفته امیدواریم در صورت تأمین اعتبار لازم تا دو سال آینده شاهد اتمام گازرسانی به روستاهای مشمول بند «ق»در استان باشیم .

وی با اشاره به اهمیت نگهداشت از تأسیسات گازرسانی افزود: اولویت اصلی شرکت گاز استان بهره برداری از تأسیسات و شبکه های گازرسانی است و باید با اعمال کنترل و نظارت های مستمر بر تأسیسات با بهره گیری از توان نیروهای متخصص و توانمند در ارائه خدمات مستمر و ایمن گاز به مشترکین کوشا باشیم.

دینی مدیریت کاهش هزینه ها را خواستار شد و افزود: باید با تغییر در فرآیندها نسبت به بهینه کردن هزینه ها اهتمام کافی وجود داشته باشد.

وی برون سپاری و چابک سازی و توسعه دولت الکترونیک رادر راستای مدیریت کاهش هزینه ها و بهره وری عنوان کرد و اظهار داشت: در تدوام ارائه خدمات بهینه و به موقع به مردم استان امسال بخش عمده خدمات مشترکین گازبه دفاتر پیشخوان دولت واگذار خواهد شد .

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان شرقی در ادامه بیان کرد: چرخش و تغییر در مدیریت ها امری ضروری و طبیعی بوده و موجب ایجاد انگیزه و پویایی شرکت در تحقق اهداف تعیین شده می شود که باید از تجارب مدیران در بخش های مختلف استفاده شود.

در پایان این آیین مهندس سیدرضا رهنمای توحیدی به عنوان مدیر «بهره برداری» و مهندس مرتضی برقی مقدم به عنوان مدیر «مهندسی و اجرای طرح ها» معرفی شدند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار