خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ 82 قزوین:

دشمن اعتماد به نفس و باور مردم را مورد هدف قرار داده است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ 82حضرت صاحب الامر(عج) استان قزوین اذعان کرد: امروز هم دشمنان ما در صدد این هستند که اعتماد به نفس و باور های مردم مارا هدف قرار بدهد.
کد خبر: ۸۶۵۵۶۳۵
|
۱۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۴

 

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت الاسلام کاووس عطایی مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ 82 سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در جلسه نهادی شعار سال 95 در جمع پرسنل تیپ82 بیان کرد: به لطف خداوند شروع سال 95 متبرک و همراه شده است با  ولادت بانوی دو عالم حضرت زهرا (س) که این اتفاق شروع مبارک و پربرکتی خواهد بود.

 وی در ادامه یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم را گرامی داشت و گفت: عزت و سربلندی کشورمان را مدیون خون همین شهدایی هستیم که جانشان را فدای اسلام کردند و ما در حالی وارد سال 95 شده ایم که دیگر این عزیزان در کنار ما نیستند.

 عطایی با توجه به مشکلات متعددی  که در سال 94 بود گفت: کشور ما هرساله با مشکلات زیادی رو برو می‌شود ولی به لطف خدا و پرچمداری رهبر عزیزمان تا الان  این مشکلات را پشت سر گذاشته‌ایم و در سال 95 نیز با عنایت پروردگار و پرچمداری رهبرعزیزمان با عزت و سربلندی بیرون خواهیم آمد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ 82 صاحب الامر(عج) در ادامه به دوران قبل از انقلاب و توطئه استکبار اشاره کرد و گفت: زمان قبل از انقلاب مردم اعتماد به نفسی نداشتند دشمن هم خیالش از این بابت راحت بود  امروز هم دشمنان ما در صدد این هستند که اعتماد به نفس و باور های مردم مارا هدف قرار بدهد.

این مسئول در خاتمه متذکر شد: قبل از انقلاب شعار دشمنان داخلی و خارجی این بود که دین از سیاست جداست ولی این انقلاب مردم به رهبری امام راحل (ره) ثابت کرد که سیاست ما عین دیانت است و دشمن می خواهد این دین  و سیاست را از هم جدا کند.

 

8001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها