خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده تیپ82 سپاه قزوین:

هر نیرویی که در مسیر رهبری قدم بردارد ثبات پیدا خواهد کرد

معاون هماهنگ کننده تیپ82 سپاه قزوین اظهار کرد: هر نیرویی که در مسیر انقلاب و رهبری قدم بردارد ثبات پیدا خواهد کرد و عزتمند می شود.
کد خبر: ۸۶۵۵۶۱۶
|
۱۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین،افروزی معاون هماهنگ کننده تیپ82 سپاه صاحب الامر(عج)استان قزوین در جمع کارکنان تیپ 82 صاحب الامر(عج) گفت: ما باید در سال جدید نسبت به رسالت پاسداری که به عهده ما است به نحوه بهتری عمل کنیم و تحولی در رفتار و عمل نشان دهیم .

 وی به رفتار انسان ها در دوران قبل از انقلاب و بعد از آن اشاره کرد و گفت: خیلی از نیروهای انقلابی در آن زمان به دلیل مراقبت نکردن و نداشتن ثبات  در  اعمال خود دچار انحراف شدند.

 معاون هماهنگ کننده تیپ 82 سپاه صاحب الامر(عج)قزوین اظهار کرد: از صدر انقلاب تا کنون خیلی از بزرگان ما به دلیل مراقبت نکردن از خود به انحراف کشیده شدند و مسیر را غلط رفتند و از دوران دفاع مقدس تا الان هم خیلی ها به دلیل مراقبت نکردن از خود از انقلاب دور شدند و ولایت را همراهی نکردند پس بنابراین باید مواظب بود و مراقبت کنیم که نقاط ضعفمان منجر به سقوط نشود.

 این مسئول یادآور شد: هر نیرویی که در مسیر انقلاب و رهبری قدم بردارد ثبات پیدا خواهد کرد و عزتمند می شود و مورد حمایت قرار می گیرد واگر کسی از این راه جدا شد و خود را از مسیر ولایت دور کرد خوار و ذلیل می شود پس باید از خود مراقبت کرد که دچار این بی عزتی نشویم.

 

8001/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها