بازگشت تمام قد زمستان به آذربایجان شرقی؛

امدادرسانی به بیش از 240 تن گرفتار در برف و کولاک/اسکان 11تن در پایگاه ها

کد خبر: ۸۶۵۵۶۰۵
|
۱۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۸

خبرگزاری بسیج: بدنبال بارش شدید برف و کولاک از شب گذشته در مناطقی از آذربایجان شرقی، نجاتگران هلال احمر به کمک خودروهای گرفتار در برف و کولاک شتافتند.

به گزارش خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان، در پی بارش برف از شب گذشته یکشنبه 15 فروردین در ا آذربایجان شرقی، نجاتگران مستقر در پایگاه ها ی ثابت، سیار و موقت جمعیت هلال احمر استان در محور های اصلی تبریز -کلیبر و تبریز -ورزقان و اهر -هوراند و پاره ای از محورهای فرعی و روستایی به کمک خودروها ی گرفتار در برف و کولاک شتافتند

این گزارش می افزاید؛ نجاتگران پایگاههای امداد جاده ای شهید کاظم باقری یوزبند جمعیت هلال احمر کلیبر، شهدای ارسباران نوقدوز و شهید میکائیل عزیزی سامبوران جمعیت هلال احمر اهر و پایگاه مجید آباد هوراند و پایگاه شهید احمدی روشن علی بیگ کندی جمعیت هلال احمر ورزقان طی شب گذشته و بامداد امروز به دهها دستگاه خودرو گرفتار در برف و کولاک امداد رسانی کرده و دهها تن از مسافران را نجات دادند.

نجاتگران پایگاه امداد جاده ای شهید کاظم باقری یوزبند جمعیت هلال احمر کلیبر به 165 تن از مسافران گرفتار در برف و کولاک امداد رسانی کرده وضمن کمک به هدایت خودرها به ادامه مسیر، تعداد 7 تن را در پایگاه اسکان داده و اقدام به توزیع 15 تخته پتو و شش بسته غذایی در میان اسکان یافتگان کردند.


همچنین نجاتگران جمعیت هلال احمر ن اهر در محور فرعی روستای انجرد به چهار تن و نجاتگران پایگاه مجید آباد هوراندبه هشت تن گرفتار در برف و کولاک امداد رسانی کردند.

نجاتگران پایگاه شهید میکائیل عزیزی سامبوران جمعیت هلال احمر شهرستان اهر شب گذشته به 40 تن از مسافران در راه مانده امداد رسانی کرده و چهار تن از گرفتاران در برف و کولاک را در پایگاه اسکان داده و شش بسته غذایی و هشت تخته پتو بین آن ها پخش کردند.

ارسال نظرات