خبرهای داغ:
معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی قزوین:

ارسال73 اثر جشنواره محتوای الکترونیکی به مرحله کشوری

معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی قزوین بیان کرد: آثار تولید شده در هفتمین جشنواره تولید محتوای الکترونیکی نسبت به دوره قبل از رشد 45 درصدی برخوردار بوده است.
کد خبر: ۸۶۵۵۲۹۳
|
۱۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین،خیراله رحمانی معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروس انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین اظهار داشت: آثار منتخب هفتمین جشنواره تولید محتوای الکترونیکی استان جهت داوری نهایی به مرحله کشوری ارسال شد.

وی افزود: تعداد 835 محتوای الکترونیکی تولید شده به دبیرخانه استان رسیده است که 534 اثر موفق به ورود به مرحله داوری محتوایی شده و 183 اثر به عنوان آثار قابل مطالعه، توسط 33 داور فنی و محتوایی مورد بررسی قرار گرفت.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی استان خاطر نشان کرد: از بین آثار داوری شده تعداد 73 اثر به تفکیک 30 اثر دانش آموزی و 43 اثر تولید شده توسط معلمان به مرحله کشوری ارسال شد.

دبیر جشنواره هفتم با اشاره به آثار رسیده به استان تصریح کرد: آثار تولید شده در هفتمین جشنواره تولید محتوای الکترونیکی نسبت به دوره قبل از رشد 45 درصدی برخوردار بوده است و در نظر داریم با برگزاری کارگاه های آموزشی تولید محتوای الکترونیکی ضمن ترغیب معلمان به استفاده از فناوری های نوین آموزشی، در زمینه توانمندسازی نیروی انسانی گامهای مؤثری برداریم.

خیراله رحمانی سال 95 را سال جهش به سمت استفاده از بسته های آموزشی با محوریت رسانه های بصری معرفی کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها