خبرهای داغ:
صبح امروز صورت گرفت:

برگزاری گردهمایی تبیین و ترویج فرهنگ نهادی

اولین گردهمایی تبیین و ترویج فرهنگ نهادی صبح امروز در سپاه ناحیه امام رضا(ع) شهرستان البرز با حضور مسئولان سپاه برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۵۴۴۶۶
|
۱۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین،اولین گردهمایی تبیین فرهنگ نهادی بین کارکنان سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز به همت روابط عمومی و تبلیغات سپاه برگزار شد.

حجت الاسلام شجاعی مهر  مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام رضا (ع)شهرستان البرز در خصوص پیام سال  مقام معظم رهبری گفت: اساس ما نیز اجرای برنامه‌هایی در راستای تقویت و ارتقای سطح فرهنگ است و تلاش همه عناصر و بخش‌های مدیریتی نیز به منظور تحقق این امر است.

وی خاطرنشان کرد: تا آنجایی که می‌توانیم شعار سال رهبری معظم له را هم در بحث اقتصاد مقاومتی و هم در زمینه‌های دیگر محقق خواهیم کرد.

این مسئول بیان کرد: لازمه پیروزی کشور ما در تمام مباحث بویژه برجام اطاعت از فرامین و دستورات مقام ‏معظم رهبری می باشد،و ملاک کار باید فرامین رهبری باشد و هرگونه سبقت و کوتاهی در خصوص اطاعت از فرمایشات ایشان باعث هلاکت دولت و ملت خواهد شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام رضا (ع)شهرستان البرز یادآور شد: شاخص نظام جمهوری اسلامی سخنان و فرمایشات و روشنگری‌های رهبری است.

وی در خاتمه متذکر شد: هدف دشمنان را در حال حاضر نفوذ در فرهنگ خانواده ها و ترویج سبک زندگی غربی است که راه مقابله با آن آشنایی با سبک زندگی اسلامی و به کار بستن آنها در همه مراحل زندگی است.

3001/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها