خبرهای داغ:
با هتریک ابراهیمی؛

گسترش فولاد، ذوب آهن را شکست داد

کد خبر: ۸۶۵۴۱۴۲
|
۱۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۲

خبرگزاری بسیج: از هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال، امروز از 15:30 در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز، گسترش فولاد این کلانشهر توانست در یک بازی پرگل، 4 بر 3 ذوب آهن اصفهان را شکست دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، این تیم میهمان بود که بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه 6، احسان پهلوان روی سانتر مرتضی تبریزی، دروازه را باز کرد تا نتیجه 1 بر صفر شود.

دقیقه 9 ضربه لئوناردو پیمنتا از پشت محوطه جریمه ذوب آهن، با فاصله کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 20، روی یک توپ ربایی و حرکت تیمی خوب، محمد ابراهیمی از داخل محوطه جریمه اقدام به شوت زنی کرد که این توپ به تور دروازه رسید تا نتیجه 1 بر 1 شود.

دقیقه 35، روی سانتر پهلوان و پاس رو به عقب تبریزی، رضایی می توانست دروازه را باز کند که دروازه بان گسترش فولاد(گئورگیف) با خروج به موقع خود، توپ را دفع کرد.

دقیقه 37، مهدی مهدی پور روی پاس به عقب کاپیتان تیم(رجب زاده)، از پشت محوطه جریمه توپ را به تور دروازه رساند تا نتیجه 2 بر 1 به سود ذوب آهن شود.

در نخستین دقایق وقت های تلف شده نیمه نخست، با خطای رجب زاده داخل محوطه جریمه، از سوی داور بازی(اکبریان)، پنالتی برای یاران کمالوند اعلام شد که پیمنتا این فرصت را از دست داد.

دقیقه چهارم وقت های تلف شده نیمه نخست، روی اشتباه دروازه بان گسترش فولاد، ضربه آزاد غیرمستقیمی به نفع ذوب آهن اعلام شد که روی همکاری بازیکنان این تیم، مهدی پور توانست یکبار دیگر نیز دروازه میزبان را باز کند تا نتیجه 3 بر 1 شود.

نیمه نخست این بازی با نتیجه 3 بر 1 به سود ذوب آهن اصفهان به پایان رسید.

نیمه دوم از سوی تیم میزبان برای جبران اختلاف دو گل، بهتر آغاز شد.

دقیقه 50 این سیدمحسن حسینی(مدافع گسترش فولاد) بود که روی ارسال پیمنتا با ضربه سر دروازه را گشود تا اختلاف به یک گل برسد.

دقیقه 70 روی پاس رجب زاده، رضایی فرصت لازم برای تهدید دروازه گسترش فولاد را به دست آورد ولی شوت این بازیکن از کنار دروازه راهی بیرون زد.

دقیقه 74 ضربه آزاد پیمنتا می توانست با وارد شدن به دروازه، کار را به تساوی بکشاند که مدافعان ذوب آهن این توپ را دفع کردند.

دقیقه 78 بار دیگر با اعلام داور بازی، پنالتی به سود بازیکنان کمالوند در تیم گسترش فولاد اعلام شد که محمد ابراهیمی با قرار گرفتن پشت این توپ، گلزنی کرد تا کار به تساوی 3 بر 3 کشیده شود.

دقیقه 84 ضربه سر رضایی نزدیک بود که وارد دروازه گئورگیف شود که با واکنش مناسب این دروازه بان، این توپ ثمری برای تیم میهمان نداشت.

دقیقه 88 روی ضدحمله بازیکنان گسترش فولاد و نفوذ ابراهیمی از سمت چپ بازی، این بازیکن بار دیگر گلزنی کرد تا با هتریک خود، نتیجه را 4 بر 3 به سود گسترش فولاد کند.

در نهایت این بازی با نتیجه 4 بر 3 به سود گسترش فولاد تبریز به پایان رسید تا این تیم با کسب سه امتیاز این بازی، 34 امتیازی شده و در رده هشتم جدول قرار گیرد.

ذوب آهن اصفهان نیز با شکست امروز خود، 38 امتیازی باقی ماند تا دیگر تیم تبریزی(تراکتورسازی) فرصت این را داشته باشد تا با برتری بر تیم سایپا تهران، بتواند جای ذوب آهن را در رده چهارم جدول بگیرد.



ارسال نظرات
آخرین اخبار