جشن میلاد کوثر در تنگستان برگزارشد +تصاویر

با تلاش بسیج جامعه زنان سپاه امام علی (ع) تنگستان و همکاری شهرداری اهرم جشن میلاد بی بی دو عالم حضرت زهرا (س) در پارک نخلستان تنگستان برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۵۳۹۲۱
|
۱۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۸
به گزارش خبرگزاری بسیج در تنگستان، فرمانده سپاه امام علی (ع) ناحیه تنگستان در این جشن باشکوه گفت: گفت: مادران با تاسي از حضرت فاطمه زهرا (س) الگوي مناسبي براي فرزندانشان ترسيم کنند و خداي نکرده کاري نکنند زمينه هاي اعتقادي و مذهبي انان خدشه دار و عفت و حجابشان کمرنگ شود.

محمد علی ملاکی گفت: سراسر زندگانی صدیقه طاهره(س)، مملو از مکارم اخلاق و رفتارهای نمونه و انسانی است که مومنین با تاسی از زندگیآن بزرگوار مسیر سعادت را طی کنند.

وی بر نقش زن در تربيت فرزندان و بهشتي و معنوي شدن آنان تأکيد کرد و گفت : زن مي تواند با مصرف بهينه در امور زندگي نقش بسزايي در تعالي مادي و معنوي خانواده داشته باشد.

ملاکی خاطر نشان کرد: زن مسلمان به جایگاه خود و نقش هایی که می تواند در حوزه ی روابط خانوادگی ایفا کند، آگاهی داشته باشد تا با علم به این موضوع بتواند در جهت سامان دادن به خانواده و روابط خانوادگی حاکم بر آن تأثیرگذار و سازنده باشد.

در این مراسم که با اجرای برنامه های شاد و متنوع همراه بود و جمعیتی بالغ بر 1000 نفر حضور داشتند از خواهران بسیجی نخبه بسیج جامعه زنان تقدیر شد و به 25 نفر به قید قرعه هدایایی اهداء شد.

به گزارش تنگستان نما،



ارسال نظرات