خبرهای داغ:
مسئول سازمان اردویی و گردشگریذراهیان نور سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین:

شهداء برای ما معشوق هستند

مسئول سازمان اردویی و گردشگری راهیان نور سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین بیان کرد: شهداء برای ما معشوق هستند.
کد خبر: ۸۶۵۳۳۱۸
|
۰۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۰:۴۰
 محسن کریمی مسئول سازمان اردویی و گردشگری راهیان نور سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین گفت: اگر مسئول هم نبودم یار، آدمی را جایی می کشاند که معشوق است اگر شهدا این توفیق را به نمی دادند ما از این مناطق پر فیض و از دور این همه لطف بی کران خداوند تبارک و تعالی محروم بودیم.
این خادم شهداء خاطر نشان کرد: خادم به مقام  منا اهل البیت می رسد، همچون سلمان فارسی که آنقدر خادمی خانه پیامبر(ص) را کرد که پیامبر(ص) سلمان را از خود دانست.
وی افزود: حال خادمی ما هم برای شهداء این چنین است ما اگر خادمی خانه آنها را کنیم آنها نیز ما را از خود می دانند ان شالله که همیشه در این جایگاه باشیم و نوکری خود را به آنها ثابت کنیم.
کریمی در ادامه تصریح کرد: من چون نوکر شده شهداء هستم هیچ وقت در زندگی خود مشکلی ندارم چون همیشه به آنها متوسل می شوم، همیشه آرزو من این بوده در راه شهداء قدم بردارم، الحمدالله رزق و روزی که از این فضا می گیرم باعث آرامش من شده است.
مسئول زائرسرای راهیان نور صاحب الامر(عج) استان قزوین در خاتمه این چنین بیان کرد: تنها نگرانی من این است که نکند در راهیان نور کم کاری کنم نکند و از اعمال خودمان غافل شویم، به نظر اینجانب شهداء برای ما همچون معشوقان هستند که اگر نباشند دیوانه می شویم.
3001/ت/20
ارسال نظرات
پر بیننده ها