خبرهای داغ:
زائری از منطقه الموت:

تصمیم دارم هرسال به سفر راهیان نور برم/ شهدا ولایت را زنده نگهداشته اند

زائر برادر بسیجی از الموت اظهار کرد: برای اولین بار به مناطق عملیاتی آمده ام که با توجه به تاثیر این سفر تصمیم دارم هر سال برای تجدید پیمان به این سفر بیایم.
کد خبر: ۸۶۵۲۶۶۴
|
۰۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوی، شهریار سیاهکالی مرادی برادر بسیجی اهل رازمیان در گفت و گو با خبرنگار بسیج قزوین٬ بیان کرد: مدتی بود که احساس کردم اعتقادم ضعیف شده و برای تبرک به این قدمگاه مشرف شدم تا با سیره شهدا بیشتر آشنا شوم.
وی افزود: شهدا برای پیروزی اسلام سختی های فراوانی را تحمل کردند که تنها با حضور در این مناطق می توان گوشه ای از این سختی ها را درک کرد.
این برادر بسیجی یادآور شد: در حال حاضر در جامعه ما حق شهدا ضایع شده است٬ ما باید راه شهدا را ادامه دهیم و نگذاریم خون آن ها پایمال شود.
سیاهکالی مرادی تصریح کرد: پیش از این در فیلم ها مواردی در خصوص دفاع مقدس می دیدم که باورش برایم سخت بود و تصور نمی کردم که شهدا این همه سختی را تحمل می کردند؛ اما با حضور در اینجا متوجه شدم که شهدا برای زنده نگهداشتن اسلام سختی های زیادی کشیدند.
وی اظهار کرد: اینکه در سال تحویل با خانواده ام در کنار شهدا بودیم احساس خوبی دارم و سعی میکنم با ایمان قوی تری به حمایت از خون شهدا بپردازم و هر سال؛ تحویل سال را در کنار شهدا باشم و با رفتارم سایرین را به سفر به این مناطق دعوت کنم.
این زائر بسیجی تأکید کرد: شهدا با شهادتشان خط ولایت مداری و رهبری را برای ما نگهداشتن؛ اگر شهدا نبودن ما مثل کشورهای دیگر امنیت٬ دین و آزادی نداشتیم.
مرادی در خاتمه یادآور شد: ما در قبال شهدا باید ایمان خود را قوی کنیم و با بهره گیری از سیره شهدا جوانان را در مقابل جنگ نرم و تهاجم فرهنگی مقاوم کنیم و راه نفوذ را بگیریم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها