خبرهای داغ:
فرمانده سپاه شهرستان قزوین:

امیدوارم عطر و مرام شهدا همیشه در زندگیمان جاری باشد

سرهنگ محرمعلی والدی فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) شهرستان قزوین طی پیامی آغاز سال جدید را تبریک گفت.
کد خبر: ۸۶۵۲۶۵۶
|
۰۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۲
به گزارش خبرگزاری بسیج قزوین، سرهنگ محرمعلی والدی فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) شهرستان قزوین طی پیامی آغاز سال جدید را تبریک گفت. متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم
در این بهاران که جای خالی شهدای عزیز  در کنار سفره هفت سین احساس می‌شود،  تنها دلخوشی و تسلای‌مان، صلابت و غرور توفیقات به دست آمده  و ایستادن بر قله‌های افتخار است، در آغازین روزهای سال جدید، از خداوند متعال میخواهیم عطر و مرام شهدا همیشه در زندگیمان جاری باشد.
اینجانب برخود لازم می‌دانم ضمن تبریک سال نو، از تلاش‌ها و فداکاری‌های بسیجیان، خانواده های معظم و معزز شهدا و ایثارگران و بخصوص خانواده های سرافراز شهدای مدافع حرم، پاسداران و سربازان عزیز، مسئولین استانی و شهرستانی و بخش های تابعه شهرستان قزوین و همه آنهایی که در عرصه دفاع از آرمانهای انقلاب اسلامی تلاش کردند و خالصانه خادمین خود در سپاه را در راستای نیل به اهداف انقلاب یاری رساندند تشکر و قدردانی نموده و توفیقات روز افزونشان را از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.
در پایان لازم است عید بهاران را محضر بزرگ بسیجی عالم رهبر فرزانه انقلاب حضرت امام خامنه ای عزیز، بسیجیان همیشه در صحنه و بی ادعا و همه شما مردمان شریف شهرستان قزوین تبریک عرض نمایم و امیدوارم سال ۹۵، سالی سرشار از موفقیت و سربلندی برای مردم عزیز بوده و احسن الحال برای همگان تقدیر شود.

سرباز ولایت، محرمعلی والدی
فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) شهرستان قزوین

3001/ت/30

ارسال نظرات
پر بیننده ها