اعزام 360 نفر از اراک به مناطق عملیاتی جنوب

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت اراک گفت: 360 نفر از جامعه پزشکان و بسیجیان پایگاه‌های مقاومت اراک به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند.
کد خبر: ۸۶۵۲۵۶۷
|
۰۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۳

پاسدار محمدرضا رضایی در گفت‌وگو با خبرگزاری بسیج استان مرکزی، با اشاره به اعزام کاروان راهیان نور این شهرستان به مناطق عملیاتی جنوب اظهار داشت: اولین کاروان عمومی راهیان نور این شهرستان متشکل از بسیج جامعه پزشکان و بسیجیان پایگاه‌های مقاومت اراک به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند.

وی افزود: این کاروان برای مدت 4 روز از مناطق عملیاتی جنوب بازدید به عمل آورده و از مناطق عملیاتی دوکوهه، شرهانی، فکه، هویزه، طلائیه، شلمچه و پاسگاه زید بازدید می‌کنند.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت اراک تصریح کرد: 8 دستگاه اتوبوس به استعداد 360 نفر در قالب کاروان راهیان نور خانوادگی به مناطق عملیاتی اعزام که به همراه هر دستگاه اتوبوس یک راوی و یک مبلغ اعزام شده‌اند.

پاسدار رضایی با اشاره به حضور اقشار مختلف مردمی در کاروان‌های راهیان نور گفت: حرکت کاروان های راهیان نور در یادمان‌ها نماد فداکاری، ایثار و از خود گذشتگی در راه اسلام است.

وی افزود: راهیان نور، پیام رسانان و انتقال دهندگان واقعی ارزش‌های شهدا به نسل جوان و آیندگان انقلاب اسلامی بوده که در مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن یکی از ابزارهای مقابله محسوب می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت اراک خاطرنشان کرد: هدف از اعزام کاروان‌های راهیان نور تبلیغ و ترویج فرهنگ و ارزش‌های هشت سال دفاع مقدس و تبیین ابعاد دفاع مقدس، حماسه‌های شهدا و تشریح مناطق عملیاتی برای نسل‌های جوان است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات