مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه اراک

سفر راهیان نور سبک زندگی فاطمی را ترویج می‌کند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه اراک گفت: سفر زیارتی راهیان نور، سبک زندگی فاطمی (س) را ترویج و احساس مسئولیت را در ادامه راه شهدا و حضور پرشور در فعالیت‌های جامعه زنده می‌کند.
کد خبر: ۸۶۵۲۵۱۷
|
۰۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۱
حجت الاسلام ماشاالله عبدی در حاشیه سفرهای زیارتی کاروان‌های راهیان نور با توصیف اردوهای راهیان نور اظهار کرد: راهیان نور مسیری است که زائرانش را به صراط مستقیمی که شهدا رفتند، آشنا و رهنمون می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه در این مسیر مستقیم انحراف و اعوجاجی وجود ندارد افزود: سفر راهیان نور توفیقی است برای کسانی که حرکت در طریق نورانی و روشن شهیدان را سبب عزت و سعادت خود می‌دانند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه اراک تصریح کرد: حضور در مناطق عملیاتی و رزمگاه شهدا و مشاهده ‌‌نهایت تلاش رزمندگان اسلام، انسان را وادار می‌کند تا در همه ابعاد فرهنگی، علمی، سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و بصیرتی، احساس مسئولیت بیشتری نسبت به جامعه و نظامی اسلامی داشته باشد و سبک زندگی فاطمی (س) و علوی (ع) را سرلوحه زندگی خود قرار دهد.

وی با اشاره به اینکه راهیان نور نشان دهنده‌‌ همان مسیری است که رزمندگان دوران دفاع مقدس تحت لوای ولایت بهترین الگوی تمدن اسلامی را ترسیم کردند، گفت: راهیان نور زنده نگهداشتن و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و از خود گذشتگی بوده و بهترین سرمایه برای مبازره با استکبار و تحریم‌ها و تهدیدهای نظامی و اقتصادی و جنگ نرم دشمنان است.
ارسال نظرات