خبرهای داغ:
راهیان نور:

تشکر ویژه رئیس ستاد راهیان نور سپاه نینوا ازحضور کاروانهای خود جوش مردمی

کد خبر: ۸۶۵۲۴۴۷
|
۰۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۵
به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ؛ دکتر حسین کریمی اول جانشین سپاه نینوا و رئیس ستاد راهیان نور سپاه نینوا در مصاحبه با خبرنگار بسیج اظهار کرد: حضور کاروانهای خود جوش مردمی در مناطق عملیاتی جنوب کشور نوید تاثیر مثبت فرهنگ دفاع مقدس  در بین مردم دارد.
وی درادامه افزود : اینکه افرادی لحظات خوش تحویل سال نو خود را در کنار شهدا می گذرانند و زندگی خود را در طول یکسال بیمه شهدا می کنند نشان ازتاثیراین حرکت عظیم راهیان نور و یادمانهای دفاع مقدس است که بحمد الله سال به سال بر تعداد افرادی که به طور خود جوش در این مناطق حضور می یابند افزوده شده است و خداوند را به خاطر این نعمت بزرگ سپاسگذاریم.
رئیس ستاد راهیان نور سپاه نینوا ابراز داشت: ستاد راهیان نور سپاه نینوا توانسته تا به امروز اکثر قریب به اتفاق کاروانهایی که با خودروهای شخصی در مناطق عملیاتی جنوب کشور حضور می یابند را اسکان و نسبت به پذیرایی آنها اقدام نماید.
حسین کریمی اول خاطر نشان کرد :اردوگاه شهدای استان گلستان نه تنها پذیرایی زائرین گلستانی است بلکه توانسته تا به امروز از استانهای مختلف دیگری که زائرین آنها اسکان نداشته اند پذیرایی نماید.
وی در پایان از دست اندرکاران این حرکت عظیم فرهنگی تقدیر و تشکر و همچنین خرسندی خود را از حضور خانواده های خود جوش مردمی به دلیل حضور در این مناطق سراسر نور ابراز داشت.
ارسال نظرات
پر بیننده ها