خبرهای داغ:
گزارشی از شب پر التهاب چهارشنبه سوزی در شهرستان البرز؛

از پارگی گوش تا سوختگی دستان یک شهروند

آخرین اخبار از حوادث امشب چهارشنبه سوری در شهرستان البرز حاکی از جراحات و آسیب دیدگی تنی چند از شهروندان البرزی دارد.
کد خبر: ۸۶۵۱۳۵۴
|
۲۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، شب پر التهاب چهارشنبه سوری نیز فرارسید تا در این شب تمامی نیروهای انتظامی، امدادی و امنیتی در آماده باش کامل باشند.

در شهرستان البرز، نیروهای انتظامی در نقاط از پیش تعیین شده حضور یافتند و پرسنل ایستگاه های آتش نشانی و اورژانس در جای جای شهرها مستقرشدند.

با تاریک شدن هوا کم کم صدای انفجارات ناشی از مواد محترقه آغاز و کوچه خیابانهای شهرها به صحنه دود و آتش مبدل شد، به صورتی که برخی خیابانهای شهر به وسیله سطل های زباله و چوب های آوار شده مسدود شد که پرسنل شهرداری و آتش نشانی با حضور بموقع خود نسبت به جمع آوری و خاموش نمودن آتش ایجاد شده اقدام کردند.

اما این همه ماجرا نبود و مصدومان چهارشنبه سوزی نیز یک به یک راهی مراکز درمانی شدند.

مطابق با آمار منتشر شده در کشور تا این لحظه(ساعت ۲۳ و سی دقیقه) مصدومان چهارشنبه سوری سال جاری به ۱۶۰ نفر رسیده است که ۷ نفر قطع عضو شده اند.

آخرین اخبار از حوادث امشب چهارشنبه سوری در شهرستان البرز حاکی از جراحات و آسیب دیدگی تنی چند از شهروندان البرزی دارد.

در شهر محمدیه آسیب دیدگی و پارگی گوش به دلیل انفجار مواد محترقه یک جوان را  راهی بیمارستان کرد.

همچنین سوختگی یک شهروند از ناحیه چشم به دلیل پرتاب شدن فشفشه در منطقه ۸، سوختگی بسیار شدید دستان یک شهروند به دلیل شعله ور شدن الکل، سوختگی پای یک شهروند در شهرک نصرت آباد به دلیل انفجار مواد محترقه، آسیب دیدگی انگشتان یک جوان الوندی به دلیل انفجار ترقه در زمین های شهرداری، آتش گرفتن محل نگهداری امکانات نظافت شهری و نزاع دسته جمعی چند جوان در حوالی پارک رحیمیان از جمله حوادثی بود که فقط در سطح شهر الوند بوقوع پیوست.

لازم به اشاره است، در استان قزوین نیز مطابق با آمار منتشر شده از سوی سید حسن موسوی، کارشناس روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قزوین تا ساعت ۲۰، امشب(سه شنبه) ۱۸ نفر دچار حادثه شدند که ۸ تا بستری و ۱۰ تا سرپایی درمان شدند.


از بین این حادثه دیدگان یک نفر قطع عضو وجود داشت و بقیه مصدومان در وضعیت خوبی دارند.

3001/پ30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها