خبرهای داغ:
فرمانده تیپ 116 پیاده مکانیزه شهید صفوی قزوین:

آمادگی لازم یگانه‌های ارتش در برابر هرگونه تهدید احتمالی دشمن

فرمانده تیپ 116 پیاده مکانیزه شهید صفوی قزوین اظهارکرد: تمامی یگان‌های نیروی زمینی ارتش آمادگی لازم را برای برخورد با هرگونه تهدید احتمالی دشمن در اقصی نقاط کشور عزیزمان ایران اسلامی را دارد.
کد خبر: ۸۶۵۱۳۲۳
|
۲۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۰

امیر سرتیپ دوم بیژن فلاحی فرمانده تیپ 116 پیاده مکانیزه شهید صفوی قزوین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین گفت: در حال حاضر تیپ 116 شهید صفوی قزوین در اوج  اقتدار و توانمندی نظامی قرار دارد و آمادگی دارد هرگونه تعرض و تهدید احتمالی دشمن را با قدرت پاسخ دهد.

وی افزود: تیپ 116 پیاده مکانیزه شهید صفوی قزوین با برخورداری از نیروی انسانی متعهد و ورزیده که دوره‌های آموزشی عمومی و تخصصی را برابر برنامه ریزی مدون معاونت تربیت و آموزش نزاجا طی کرده‌اند.

این مسئول اذعان کرد: همه ساله با بکارگیری تجهیزات و سلاح های اجتماعی و انفرادی و وسایل ارتباطی نظامی که به دستان مهندسین و متخصصین توانمند ارتش جمهوری اسلامی ایران ساخته و بومی سازی شده است در رزمایش های صحرایی پیش بینی شده شرکت می کنند تا با تلفیق آموزش ها با تجربه مهارت و آمادگی لازم را در میدان رزم و عملیات به دست آورند.

فرمانده تیپ 116 شهید صفوی قزوین خاطرنشان کرد: کلیه یگان های نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران به ویژه تیپ 116 شهید صفوی قزوین با طرح ریزی و برآورد عملیاتی انجام شده در خصوص نحوه بکارگیری نیروی انسانی و تجهیزات و همچنین بکارگیری انواع تکنیک و تاکتیک های نظامی در مناطق رزمی و عملیاتی ، تمامی حرکات دشمن را رصد می‌نمایند.

 سرتیپ فلاحی اضافه کرد: تمامی یگان‌های نیروی زمینی ارتش آمادگی لازم را برای برخورد با هرگونه تهدید احتمالی دشمن در اقصی نقاط کشور عزیزمان ایران اسلامی را دارد.

وی در پایان سخنانش ضمن عرض تبریک پیشاپیش سال نو ، امنیت را یکی از مهمترین نعمت های الهی دانست و به ملت شریف ایران با آغاز سفرهای نوروزی اطمینان اذعان کرد: امروز در سراسر کشور عزیزمان امنیت و آرامش نسبی برقرار است تا مردم شریف ایران بتوانند با خیالی آسوده و خاطری گشاده به سفرهای نوروزی بروند و این امنیت حاصل نمی شد جز با هدایت و رهبری پیامبرگونه مقام معظم رهبری( مد ظله العالی)، ایثار و از خودگذشتگی های شهدا، جانبازان ، پیشکسوتان و اقتدار و صلابت کارکنان جان بر کف نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران.

        1001/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها