خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی شهرستان بهار خبر داد

کشف بیش از 15 هزار عدد انواع مواد محترقه در شهرستان بهار

فرمانده انتظامی شهرستان بهار از کشف بیش از 15 هزار عدد انواع مواد محترقه در شهرستان بهار خبر داد.
کد خبر: ۸۶۵۰۹۴۴
|
۲۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از بهار، جمشید باقری امروز در نشست با اصحاب رسانه با اشاره به نزدیک شدن ایام نوروز و مراسم سنتی چهارشنبه پایان سال و درخواست همکاری مردم با عوامل انتظامی اظهار کرد: یکی از دغدغه‌های خانواده‌ها و نیروی انتظامی چهارشنبه پایان سال است.

وی افزود: پلیس با کسانی که امنیت و آرامش مردم را به مخاطره می‌اندازد به صورت جدی و قانونی برخورد خواهد کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان بهار با اعلام میزان کشفیات مواد محترقه گفت: بیش از 15هزار انواع و اقسام مواد محترقه را تاکنون کشف و ضبط کرده‌ایم.
وی با هشدار برخورد جدی و قانونی با فروشندگان این مواد محترقه به والدین و فرزندان آنها در سرتاسر شهرستان بهار عنوان کرد: از فرزندان خود در مراوده با دوستانی که اقدام به بازی‌های خطرناک با مواد محترقه می‌کنند مراقبت کرده و از به خطر انداختن خود و خانواده‌ها در روزهای پایانی سال با تکیه بر اصل خود مراقبتی پرهیز کرده و با فرهنگ سازی برای فرزندان پلیس را در این امر یاری کنند.

باقری با اعلام برنامه‌های نوروزی در سطح شهرستان بیان کرد: با توجه به وضعیت مطلوب هوا و رشد حضور مسافران در نوروز 95 افزایش گشت‌های انتظامی را داریم.

وی افزود: استفاده از امکانات ادارات در ایام نوروز و توزیع برای توصیه و راهنمایی برای شهروندان از دیگر برنامه های ما در این ایام است.

فرمانده انتظامی شهرستان بهار با اشاره به عملکرد نیروی انتظامی شهر بهار در سال 94 عنوان کرد: توقیف یک هزار و 900 دستگاه خودور، کشف و ضبط 47 هزار و 438 پاکت سیگار و 13 کیلو گرم مواد مخدر و... را داشتیم.

وی در خصوص آموزش همگانی و اقدامات فرهنگی نیروی انتظامی، گفت: بیش از 28 هزار نفر به صورت چهره به چهره آموزش همگانی را داشتیم که عملکرد مناسبی را در سطح استان پیدا کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات