خبرهای داغ:
امروز؛

طرح نوروزی نیروهای امدادی و انتظامی استان همدان آغاز شد

طرح نوروزی نیروهای امدادی و انتظامی استان همدان امروز با حضور مسئولان استانی آغاز شد.
کد خبر: ۸۵۰۵۵۲۸
|
۲۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، فرمانده انتظامی استان همدان امروز در مراسم آغاز طرح نوروزی نیروهای امدادی و انتظامی استان همدان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه اجرای طرح نوروزی یکی از گسترده ترین طرح ها در ایام نوروز است، اظهار داشت: این طرح با شعار «آسودگی بیشتر با الزام به اخلاق و قانون و نظم عمومی» برگزار می‌شود.

سردار حاجی‌محمد مهدیان‌نسب با بیان اینکه ۶۵۰ تیم پلیسی در حوزه های امنیتی و ترافیکی در ایام نوروز خدمت رسانی خواهند کرد، افزود: طرح نوروزی پلیس از ۲۸ اسفند ماه تا ۱۵ فرودین سال آینده ادامه دارد.

وی با بیان اینکه ۵۰ تیم نظارت نیز در طرح نوروزی شرکت داشته‌اند، ابراز داشت: ۵۶ ایستگاه پلیس در استان همدان نیز در ایام نوروز آماده خدمت‌رسانی به هموطنان هستند.

فرمانده انتظامی استان همدان با بیان اینکه ۲۱۰ خودرو در حوزه ترافیک در استان همدان فعالیت می کنند، عنوان کرد: برای ایام پایانی سال مانند چهارشنبه سوری و جمعه آخر سال نیز طرح‌هایی اجرا می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه در چهارشنبه آخر سال طرح های امنیتی در چند خیابان شهر همدان انجام می شود، افزود: تاکنون ۱۶ میلیون قطعه مواد محترقه در استان کشف و ضبط شده است.

مهدیان‌نسب مبارزه با مواد مخدر را یکی از اولویت های پلیس عنوان کرد و بیان کرد: در همین راستا از ابتدای سال جاری تاکنون پنج تن مواد مخدر صنعتی و سنتی در استان همدان کشف شد که شاهد رشد ۳۸ درصدی کشفیات مواد مخدر در استان همدان هستیم.

وی از آموزش ۱۲۴ هزار نفر در راستای آموزش های همگانی خبر داد و گفت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا نیز ۱۲۰ میلیارد تومان کالای گمرکی کشف شده است.

فرمانده انتظامی استان همدان در ادامه سخنانش با تاکید بر اینکه در راستای جذب پلیس افتخاری تاکنون یک هزار و ۶۰۰ نفر جذب شده اند، اظهار داشت: ۳۲۰ هزار نفر در استان همدان از آموزش های چهره به چهره نیروی انتظامی برخوردار شده اند.

وی در ادامه بیان داشت: ۴۱ باند قاچاق کالا در استان همدان منهدم شده و در راستای مبارزه با ماهواره نیز ۴۱ درصد افزایش کشف وجود دارد که در همین راستا نیز ۹ باند منهدم شده است.

مهدیان‌نسب با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون یک میلیون و ۱۸۹ هزار و ۵۹۴ تماس با ۱۱۰ برقرار شده است، ابراز داشت: تماس های فوریتی در سال جاری ۱۸ درصد افزایش داشته است.

وی در ادامه سخنان خود به ایام پایانی سال و مناسبت های آن اشاره داشت و افزود: پلیس کنترل جرایم را در دست دارد و با راه اندازی گروه های تجسس و پلیس بازار امن و روانسازی ترافیک انجام شده است.

فرمانده انتظامی استان همدان همچنین از راه اندازی قرارگاه نوروزی خبر داد و بیان داشت: با آمادگی کامل به میزبانی مسافران نوروزی خواهیم رفت.

مهدیان نسب به سوئیت های اجاره ای در نوروز اشاره کرد و عنوان داشت: برای جلوگیری از اجاره دادن سوئیت های بدون مجوز با همکاری میراث فرهنگی استان فراخوانی مبنی بر ثبت نام اجاره دهنگان سوئیت ها ارائه می شود.

وی در این خصوص گفت: بر اساس این فراخوان پس از ثبت نام افراد صلاحیت آنها توسط میراث فرهنگی و پلیس استان همدان بررسی و به افراد پلاک سوئیت تعلق می گیرد.

فرمانده انتظامی استان همدان افزود: چنانچه افرادی بدون مجوز و بدون داشتن پلاک سوئیت اقدام به اجاره دادن سوئیت های خود به مسافران کنند با آنها برخورد می شود.

مهدیان نسب با بیان اینکه پلیس از سلامت اداری بالایی برخوردار است، گفت: در سنجش های انجام شده ۸۵ درصد از پلیس اعلام رضایت کردند.

وی ابراز داشت: در حوزه راهور نیز تعداد کشته‌شدگان ۱۳ درصد کاهش یافته و تصادفات درون شهری نیز با کاهش ۱۷ درصدی روبرو بوده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات