"اعزام اولین کاروان راهیان نور عمومی از زائران فراهانی به مناطق عملیاتی"

مهمترین کارکرد راهیان نور انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به نسل جوان است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فراهان گفت: اردوی راهیان نور فرصتی مناسب برای تبیین ارزش‌های دفاع مقدس و آشنائی جوانان با آرمان‌های شهداء و روحیه ایثارگری و فداکاری‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است.
کد خبر: ۸۶۴۹۳۷۷
|
۲۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۱

سرهنگ پاسدار حیات‌غیبی در گفت‌وگو با خبرگزاری بسیج استان مرکزی، از اولین اعزام کاوران راهیان نور عمومی شهرستان فراهان خبر داد و اظهار داشت: اولین کاروان راهیان نور عمومی از شهر خنجین در قالب یک دستگاه اتوبوس به استعداد 45 نفر به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند که روحانی و راوی این کاروان را همراهی می‌کنند تا فعالیت‌های فرهنگی مثمرثمری انجام شود.

وی افزود: هدف از اعزام کاروان راهیان نور آشنایی بیشتر به ویژه نسل سوم انقلاب اسلامی با آرمان‌های حضرت امام خمینی(ره)، ارزش‌های انقلاب اسلامی و تجدید پیمان با رهبر معظم انقلاب و شهدای ایران اسلامی است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فراهان تصریح کرد: راهیان‌نور می‌تواند فرهنگ عمومی کشور را متحول کند چراکه کاروان‌های راهیان نور، پیام رسانان و انتقال دهندگان واقعی ارزش‌های شهدای دوران دفاع مقدس به نسل جوان و آیندگان انقلاب است.

سرهنگ پاسدار حیات‌غیبی با تاکید به اینکه امروز یکی از بسترهای تاثیر گذار در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، راهیان نور است، گفت: امروز نگاه دنیا به نظام ما متفاوت است و اگر ما همچنان در این مسیر حرکت کنیم خدشه‌ای به نظام وارد نخواهد شد.

وی افزود: دفاع مقدس، شهید و شهادت خطوط قوی و مستحکمی در برابر تهاجم جنگ فرهنگی و نرم دشمنان هستند و ارزش و اهمیت این سفرهای معنوی بر هیچ کس پوشیده نیست.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فراهان تصریح کرد: یک کاروان دیگر در قالب دو دستگاه اتوبوس تا پایان اسفندماه به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می‌شوند و اولین کاروان راهیان نور سال جدید و آخرین کاروان اعزامی به مناطق عملیاتی جنوب از زائران شهرستان فراهان در 9 فروردین‌ماه 95 خواهد بود که امیدواریم زائران در این اردوها بتوانند فیض معنوی لازم  را به دست آورند.

سرهنگ پاسدار حیات‌غیبی با اشاره به استقبال مردم این فراهان از اردوهای فرهنگی راهیان نور گفت: یشترین متقاضی هرساله برای راهیان نور به جنوب کشور بوده و تصور می‌کنم علت آن هم حضور و شهادت تعداد زیادی از شهدای دوران دفاع مقدس در این منطقه عملیاتی باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات