خبرهای داغ:
سردار فضلی

۳۲ هزار اثر به جشنواره ره‌آورد سرزمین نور ارسال شده است

فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج کشور گفت: ۳۲ هزار اثر به جشنواره ره‌آورد سرزمین نور ارائه شده و مفتخریم که اختتامیه این جشنواره در شهر قهرمان پرورخرمشهر در حال برگزاری است.
کد خبر: ۸۶۴۹۱۶۲
|
۲۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۱
به گزارش خبرگزاری بسیجخوزستان ،سردار علی فضلی امروز (پنجشنبه) در همایش روز ملّی راهیان نور در پادگان شهید باکری خرمشهر اظهارداشت: اختتامیه سیزدهمین جشنواره ره‌آورد سرزمین نور به همت حضور گسترده ملت شریف ایران در قالب راهیان نور برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه 32 هزار اثر به این جشنواره ارائه شده است، عنوان کرد: مفتخریم که اختتامیه این جشنواره در شهر قهرمان پرور خرمشهر با استقبال بسیار خوب شرکت‌کنندگان در حال برگزاری است.

فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج کشور گفت: اینکه افرادی از اقصی نقاط جهان، اعم از مسلمان و غیر مسلمان آثاری به این جشنواره ارسال کردند و در جمع ما حضور یافتند، سبب افتخار ماست.

وی با اشاره به بیستم اسفند، سالروز حضور مقام معظم رهبری در جمع راهیان نور، اعلام کرد: امروز به یمن حضور ایشان به نام روز ملّی راهیان نور نام‌گذاری شد.

سردار فضلی در پایان تأکید کرد: ملت ایران دیروز روحیه ضد آمریکایی و ضد استکباری خود را در پرتاب مقتدرانه موشک‌های بالستیک و امروز در این حرکت بزرگ فرهنگی در مقابل قدرت‌های بزرگ نشان داد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار