" اعزام 400 نفر در قالب کاروان راهیان نور عمومی به مناطق عملیاتی"

راهیان نور فرصتی برای خودسازی است

فرمانده سپاه ناحیه ساوه گفت: راهیان نور فرصتی برای خودسازی و درک رشادت‌های شهیدان است.
کد خبر: ۸۶۴۹۱۰۹
|
۲۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۸

فرمانده سپاه ناحیه ساوه گفت: 400 نفر در قالب کاروان راهیان نور عمومی از ساوه بهمناطق عملیاتی جنوب اعزام می‌شوند.

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی، سرهنگ پاسدار مجید احمدجعفری با اشاره به اعزام راهیان نور عمومی شهرستان ساوه اظهار داشت: امسال نیز با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته اعزام کاوران راهیان نور را در آخرین مرحله از اعزام‌ها به مناطق عملیاتی جنوب شاهد خواهیم بود.

وی افزود: بیش از 400 نفر در ایام نوروز در قالب کاروان‌های راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می‌شوند که در این سفر معنوی از یادمان شهدای دوران دفاع مقدس از جمله فکه، هویزه، طلائیه، فتح‌المبین، دهلاویه، چزابه، شلمچه، اروندکنار و منطقه عملیاتی والفجر ۸ مناطق بازدید خواهند داشت.

فرمانده سپاه ناحیه ساوه تصریح کرد: این تعداد زائر در قالب 10 دستگاه در تاریخ‌های دوم و هشتم فروردین به مناطق عملیاتی اعزام خواهند شد تا تجدید بیعتی با آؤمان‌های شهدا و حضرت امام راحل برای حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی داشته باشند.

سرهنگ پاسدار جعفری با اشاره به اهداف کاروان‌های راهیان نور گفت: آشنایی با رشادت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان اسلام در دوران جنگ تحمیلی، بازخوانی وصیت نامه‌ها و خاطرات شهدا، چگونگی انجام عملیات‌های این دوران و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه از اهداف اصلی اعزام کاروان‌های راهیان نور است.

وی افزود: کاروان‌های راهیان نور فرصت مناسب و مغتنمی برای تعمیق باورهای انقلاب و ارزش‌های شهدا در بین نسل‌های جوان جامعه بوده و این امر به تقویت روحیه ایثار و استکبارستیزی آن‌ها خواهد کرد.

فرمانده سپاه ناحیه ساوه خاطرنشان کرد: امنیت و آسایش امروز ما مرهون شهیدان و رزمندگان و از خود گذشتگی شهیدان است و ما باید همیشه قدردان آنان باشیم چراکه اگر این ایثارگران و از خودگشتگی رزمندگان نبود امروز ما در امنیت نبودیم.

سرهنگ پاسدار جعفری در پایان یادآور شد: راهیان نور فرصتی برای خودسازی و درک رشادت‌های شهیدان بوده و زائران و به ویژه جوانان با شرکت در کاروان‌های راهیان نور به درک والای رشادت و از خودگذشتگی رزمندگان و شهدا در دوران دفاع مقدس دست پیدا کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات