خبرهای داغ:

کاشت یک میلیون نهال در تبریز

خبرگزاری بسیج: شهردار کلانشهر تبریز گفت: با آغاز کاشت 100هکتار از اراضی عینالی سال آینده یک میلیون نهال و بوته درختی در تبریز نهال کاری خواهد شد.
کد خبر: ۸۶۴۸۹۱۰
|
۲۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی به نقل از شهرداری تبریز، صادق نجفی در حاشیه آیین آغاز غرس 70هزار نهال درختان مثمر در عینالی اظهار داشت: کاشت 500 هزار اصله نهال در تبریز همزمان با جنگل کاری عینالی آغاز می شود و کاشت500 هزار نهال درخت نیز پاییز سال آینده شروع خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه جنگل کاری این قسمت از عینالی، گام سبز شهرداری تبریز در راستای آمادگی برای 2018 می باشد گفت: سمت و سوی سیاست های شهرداری تبریز به سوی کاهش از سطح چمن کاری صورت گرفته در شهر و افزایش کاشت درختان در راستای استفاده بهینه از منابع آبی شهر می باشد.

نجفی با اشاره به خدمات مختلفی که شهرداری تبریز در سال گذشته در این شهر انجام داده است گفت: استاندار آذربایجان شرقی و فرماندار تبریز در سال 94 به صورت کامل با شهرداری تبریز همکاری و همراهی کردند و در نتیجه این همراهی خدمات قابل قبول و مناسبی در این سال به شهروندان ارائه شد.

شهردار تبریز در پایان گفت: امروز شاهد آغاز بزرگترین طرح جنگل کاری و کاشت درختان در تبریز هستیم که اجرای این طرح علاوه بر اینکه در تلطیف هوا نقش ایفا خواهد کرد منظر زیبایی نیز در بزرگترین تفرجگاه کشور ایجاد خواهد کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار